To je to što me zanima!

Ispravak članka 'Prijemni ispit u srednju školu je pravedniji'

Na članak koji smo objavili na portalu 24sata reagirali su iz stručne službe Osnovne škole J.J. Strossmayer u Zagrebu. Ispravak prenosimo u cijelosti...
Vidi originalni članak

'Ispred stručne službe OŠ J. J. Strossmayera dužna sam reagirati na netočno navedene izjave u članku objavljenom u 24 sata. Krivo je navedena osoba koja je intervjuirana, psihologinja Jadranka Kevilj Šarac. Psihologinja je dulje vrijeme odsutna zbog bolovanja, a izjavu je dala Jelena Petković, socijalna pedagoginja. Nadalje, u članku je navedeno kako su u upisnom procesu problem dodatni bodovi, odnosno bodovi koje dobiju djeca s teškoćama, što nisam izjavila, već sam pojasnila po kojim sve kriterijima prema Pravilniku o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole učenici mogu ostvariti dodatne bodove i kako je osnovna škola ta koja im te bodove u sustavu dodjeljuje na temelju pripadajućih potvrda. Navedeno je kako su ranije djeca s teškoćama imala izravan upis, a danas mnogi roditelji ishode u školi potvrdu kako bi dobili dodatne bodove i na taj se način nepoštenim putem mnogo djece lakše upiše u srednju školu. Ta je izjava potpuno netočna i krivo interpretirana. Ne radi se o potvrdi koju izdaje škola ni o dodatnim bodovima na temelju te potvrde, već se radi o Rješenju o primjerenom obliku školovanja za djecu s teškoćama Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport. Način dobivanja tog Rješenja ni na koji način nije nepošten i potpuno je transparentan. Procedura podrazumijeva službenu dokumentaciju koja se ne može tako lako i „nepoštenim“ putem steći kako se može zaključiti iz članka. Insinuaciju u članku o nepoštenoj proceduri dobivanja Rješenja o primjernom obliku školovanja za djecu s teškoćama kako bi se lakše upisali u srednju školu, u potpunosti odbacujem i osuđujem. Ranije su djeca s teškoćama imala izravan upis u srednju školu i to je točno. Pojasnila sam kako se pokazalo da nakon uvođenja novog sustava upisa u srednje škole, djeca s teškoćama nemaju u tom smislu izravan upis, jer upisne kvote nekih srednjih škola nemaju kapacitet primiti svu djecu s teškoćama koja se prijave, a prema mojim iskustvima, takve djece je svake godine sve više. Sukladno tome, djeca s teškoćama se natječu prema broju bodova među sobom za upis u određenu srednju školu.'

Jelena Petković, socijalni pedagog

Ispričavamo se Jadranki Kevilj Šarac i Jeleni Petković zbog nenamjernih pogrešaka.

Idi na 24sata