To je to što me zanima!

"Ja bih avion oteo tijekom prebacivanja kontrole leta"

Odašiljač aviona je onesposobljen samo dvije minute nakon posljednje poruke, tj. nakon prebacivanja kontrole leta. Stručnjacima je upravo ta situacija jako čudna
Vidi originalni članak

Britanski Telegraph objavio je detalje snimki razgovora s kontrolom leta iz kabine nestalog Boeinga 777 Malaysian Airlinesa. Snimke su preslušali stručnjaci, koji su otkrili koje situacije iz razgovora iskaču od uobičajene procedure.

Bivši pilot British Airwaysa, Steve Landells, rekao je kako su ključne dvije situacije. Prva je kada je kopilot aviona u 1.07 sati obavijestio kontrolu leta da avion leti na krstarećoj visini od 35.000 stopa. Kaže kako je poruka bila suvišna, jer je istu informaciju podijelio s kontrolom leta šest minuta ranije.

Objasnio je kako je moguće i da pilot nije bio siguran je li kontroli leta javio da je dosegnuo tu visinu. Ne smatra da je to pak potpuno čudna situacija.

Druga situacija, kako kaže, je činjenica da je gubitak komunikacija bio tijekom prebacivanja kontrole leta s Kuala Lumpura na Ho Ši Min. Odašiljač aviona je onesposobljen samo dvije minute nakon posljednje poruke. Pilot kaže da bi u tom trenutku oteo zrakoplov, da je to namjeravao učiniti. Ističe kako je to jedini trenutak u letu kada avion možda ne bi bio vidljiv s tla te je mogao skrenuti putanju u bilo kojem smjeru. 

Malezijka: Vidjela sam avion u moru!

Potraga za nestalim avionom je nastavljena i u petak, a objavljeni su i neki novi detalji. Malezijka Raja Dalelah Raja Latife tvrdi kako je vidjela avion u moru dok je letjela iznad Indijskog oceana.

Kaže kako je to bilo 8. ožujka popodne, nekoliko sati nakon što je Boeing 777 nestao. Žena kaže kako je sve ispričala i policiji, i to pet dana prije nego što je potraga proširena i na to područje. Radi se o području Andamanskih otoka, gdje je prije nekoliko dana započela intenzivna potraga, javlja Daily Mail.

Idi na 24sata

Komentari 33

  • nwo_1 23.03.2014.

    Šezdesetih godina je američka vojska izvela malu eksploziju pod morem(sanduk tnt-a)kod obala Australije koju su bez problema detektirali u svojoj domovini,da je pao u more znali bi gdje je u centimetar.

  • Prva Proleterska 22.03.2014.

    Avion je u zraku zdrobljen od kontra vjetra , udara namještenoga exploziva ili udara rakete zemlja - zrak. Svi u avionu pali u nesvest od dekompresije, umrli od hladnće , oštećen avion sam skrenuo u bilo kom pravcu i u gubitku visine padao prema Vietnamu i pao u đunglu možda i u Kambođi ili Laosu, Tajlandu ili Burmi. Primer, kako je avion sam letio je Grčki B 737 Heliosa sa mrtvim putnicima . a primjer udara strižnoga - unakrsnoga - vjetra je Francuski A340 nas Atlantikom. Najblesaviji su mi ozbiljni naslovi , ala pilot vježbao na 5 manjih aerodroma na svom simulatoru. Pa danas bilo koji aerodrom , na koji bi i maogao sljeteti , a da više ne može sa njega uzleteti 5000-6000 fita dužine RW pa dalje dobiješ na telefon za 5 min i pitaš , da li je avion tamo!

  • komentator s marsa 22.03.2014.

    u doba tolike kontrole oni 10 dana nemogu ne naći nego čak ni nemaju ideju na kojem kraju svijeta bi bio avion sa 230 ljudi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare