To je to što me zanima!

Kako se istaknuti na poslu, a da ne radite od jutra do sutra

Ako želite imati uspješnu karijeru i obitelj, najvažnije je dobro organizirati svoje vrijeme, kaže Lisa Camooso Miller, direktorica komunikacijske tvrtke Blueprint
Vidi originalni članak

Njezin posao nije samo u uredu, već zbog opisa posla dosta komunicira s novinarima i političarima. Odlaskom na kave i sastanke izvan ureda ulaže u odnose s njima, piše Poslovni dnevnik. 

Njezina je strategija dogovoriti susret s novinarom u 16.30 i kod kuće biti do 18:15 sati. Kaže da je strategija ključna u planiranju jer joj omogućuje uspjeh u dva najvažnija segmenta njezina života: poslovnom i privatnom.

Ona je majka pa ne može svaku večer odlaziti na konferencije ili poslovna druženja. Odlučila je da će svaki mjesec otići na tri takva događanja i izračunala da joj to oduzima samo 10 posto vremena mjesečno provedenog izvan posla.

VIše čitajte na Poslovnom dnevniku.

Idi na 24sata

Komentari 3

  • kiko3655 13.06.2015.

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

  • Roy Ban 12.06.2015.

    brzinski sastanak riješi sve

  • Sve nas je manje 12.06.2015.

    Nije rečeno kada je krenula na posao,možda u 5 ujutro...

Komentiraj...
Vidi sve komentare