To je to što me zanima!

Kako su nestali nagibni vlakovi HŽ-a vrijedni 34 milijuna eura

Od osam nagibnih vlakova, među kojima je bio i ovaj kobni, danas vozi samo jedan. Plaćeni su ukupno 34 milijuna eura, ali ih zbog pokvarenih dijelova nitko ne vozi
Vidi originalni članak

Od stravične nesreće nagibnog vlaka u Rudinama kraj Splita, u kojoj je poginulo šestero, a ozlijeđeno 55 ljudi, prošle su gotovo tri i pol godine. Hrvatske željeznice i mjerodavno ministarstvo prometa, iako ih na to obvezuje zakon, još nisu završili s vještačenjem pruge.

Također, od osam nagibnih vlakova, među kojima je bio i ovaj kobni, danas vozi samo jedan. Plaćeni su ukupno 34 milijuna eura, ali ih zbog pokvarenih dijelova nitko ne vozi. Vlakovi koje smo kupili od njemačke tvrtke Bombardier Transportation namijenjeni su bili za kraće rute, ali su se koristili na relaciji Zagreb - Split. Od osam vlakova jedan redovito vozi na liniji Zagreb - Split - Zagreb, jedan je oštećen u nesreći u Rudinama, jedan u sudaru s kamionom kod Knina 2006., a ostalih pet treba servis. Kako kažu u HŽ-u, vlakovi ne voze radi potrošenih kotača ili kontrolnog pregleda pete brzine.

>>> Više pročitajte u 24sataExpressu

Idi na 24sata

Komentari 125

  • nksolin 18.10.2014.

    zalosno je da ono sto imamo ne znamo iskoristiti... al dok treba izabrati novi vlak umjesto da nas premijer kupi one iz gredelja on hoda po sajmovima u njemackoj i bira koji ce uzet i onda se cudimo zasto je gredelj u stecaju

  • Strawberry_1 10.01.2013.

    mi smo pravi stručnjaci za napravit od zlata govno!

  • zagi988 09.01.2013.

    Kontrolni pregled PETE BRZINE? dafuq 24sata??

Komentiraj...
Vidi sve komentare