To je to što me zanima!

Kranist im je spustio kontejner na kamione: 'To nema nigdje'

Naime, vozači koji preuzimaju teret u Luci Rijeka najprije moraju doći po karte za preuzimanje tereta na Škrljevo. Kako ondje nema baš parkirališta za kamione, stvara se gužva
Vidi originalni članak

Da bi ušli na područje Riječke Luke, terminal Brajdica, kako bi ukrcali teret (kontejnere) za daljnji transport, moramo prvo odvoziti do petnaest kilometara udaljenu industrijsku zonu na Kukuljanovu, gdje moramo kupiti kartu (od 50 kuna) za ulazak na kontejnerski terminal, na koji se opet moramo odvoziti petnaest kilometara. Za tu vožnju kamionima nam treba oko pola sata. No nije ni to toliko sporno koliko to da na Kukuljanovu nema parkinga za kamione, koji na kartu ponekad čekaju i do sat vremena, te se obično parkiramo na mjestu određenom za iskrcaj i skladištenje drva i kontejnera. Tako je bilo i u utorak. No djelatniku koji iskrcava kontejnere "pukao je film" i budući da nije mogao iskrcati kontejnere na za to određeno mjesto, jer su tamo bili parkirani kamionu, on ge je jednostavno iskrcao na šlepere, kaže vozač kamiona, dodajući da ovakve neorganizirane procedure nema nigdje u svijetu.

- Godinama vozim teret po cijeloj Europi, od Kopra, Trsta, Danske, Škotske i nigdje se ne mora ovako kupovati karta za ulazak na terminal, pogotovo ne u nekom 15 kilometara udaljenom mjestu. Tamo jednostavno imate svoju šifru koju ukucate na ulazu, rampa se digne, ukrcate teret i nastavljate svojim putem. Sva ta vožnja i nepotrebno čekanje oduzima nam radno vrijeme, a sve bi se moglo riješiti puno jednostavnije, npr. plaćanjem mobilnom aplikacijom - mišljenja je ogorčeni vozač.

Iz Luke Rijeka poručuju kako se ispričavaju svim vozačima zbog neugodnosti te mole za razumijevanje, suradnju i strpljenje.

- Kupnju ulaznica za kamione na pozadinskom lučkom terminalu Škrljevo zajednički su organizirali Adriatic Gate Container Terminal (koncesionar na kontejnerskom terminalu Brajdica) i Luka Rijeka d.d. kako bi se izbjeglo zagušenje prometa na gradskim prometnicama kada je veći broj kamiona usmjeren na kontejnerski terminal zbog preuzimanja tereta. Istovremeno, od sredine 2016. godine u tijeku je realizacija kapitalnog investicijskog projekta Škrljevo za uređenje i izgradnju pozadinskog lučkog terminala pa se na tom području izvode intenzivni građevinski radovi. Iz tih razloga kao i zbog povećanog obima posla u situacijama dolaska većeg broja kamiona prije organiziranog odlaska na kontejnerski terminal, može doći do određenih gužvi i nedostatka prostora za privremeni parking kamiona. Koristimo priliku da se ispričamo svim vozačima kamiona i zamolimo za suradnju i strpljenje do završetka građevinskih radova na Škrljevu koji se očekuje do kraja ove godine.
 
Što se tiče opisanog neželjenog događaja dodajemo kako će se od strane poslodavca protiv djelatnika poduzeti odgovarajuće sankcijske mjere zbog neprihvatljivog ponašanja na radnom mjestu, te da se slične neugodnosti neće ponavljati - poručuju iz Luke Rijeka. 

Idi na 24sata

Komentari 29

  • Jalas 05.10.2017.

    Pa kod nas je sve ono” sto jednostavno kad moze komlicirano”

  • Tariguz 05.10.2017.

    Pa Hrvatska ljudi.. sta je cudno

  • zmajevi 111 05.10.2017.

    Naši još u prapovijesti

Komentiraj...
Vidi sve komentare