To je to što me zanima!

Marko Milić dobio je nagradu za najboljeg političkog PR-a

Na jednom od najposjećenijih panela "Tko to tamo peva: Novi val glazbenih trendova u regiji" raspravljalo se o novom glazbenom žanru, kombinaciji folka i hip-hopa
Vidi originalni članak

Glasnogovornik Vlade Marko Milić osvojio je ovogodišnji Megafon, nagradu za najboljeg političkog PR-ovca koju dodjeljuju vodeći hrvatski novinari koji prate rad sabora, ministarstava i predsjednice Republike.

Miliću je nagrada dodijeljena u petak na 12. Weekend media festivalu u Rovinju koji će u tri festivalska dana, kako se očekuje okupiti 150 predavača i više od više od 5000 sudionika.

Prvog dana hrvatski komunikacijski stručnjaci i politički novinari su na panelu "Svi predsjednikovi ljudi" raspravljali o tome što očekuju od predsjedničkih izbora. Novinar Andrija Jarak ustvrdio kako bi ovo mogla biti najdosadnija kampanja, dodavši kako postoje četiri teme koje "pale Hrvate",  a to su partizani, ustaše, mito i korupcija.

WEEKEND MEDIA FESTIVAL Ako naslovnica novina ima jaku poruku, određuje dan u društvu

Na jednom od najposjećenijih panela "Tko to tamo peva: Novi val glazbenih trendova u regiji" raspravljalo se o novom glazbenom žanru, kombinaciji folka i hip-hopa. "Nikad se nisam bojala, pjevala sam pjesme koje nitko ne bi pjevao", rekla je pjevačica Severina Kojić.

"Postoji samo jedno generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo folk. Možemo se mi s time zezati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih prostora" - poručio je Tonči Huljić i zaključio kako "ljudi u Srbiji žive za glazbu, a u Hrvatskoj žele živjeti od glazbe".

Na panelu "Panic At T Disco: Mediji, javni sektor i kultura" raspravljalo se o Rijeci koja je odabrana kao Europska prijestolnica kulture 2020.

WEEKEND MEDIA FESTIVAL 'Kultura danas nije na margini i o njenoj smrti nema ni govora'

O tome što je dobra naslovnica raspravljali su glavni urednici tiskovina iz Hrvatske Goran Gavranović, Slovenije - Robert Botteri i Srbije - Veljko Lalić. Botteri je rekao da na naslovnicama u Sloveniji najviše interesa izazivaju Tito, Hitler i Žižek.

"Dobra naslovnica jednom tjedniku može povećati prodaju za 50 posto. U dnevnom listu poput 24 sata, naslovnica povećava prodaju za 5 ili 10 posto, a nekada je to bilo i do 30" , kazao je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.

Početak prvog dana festivala obilježio je i prvi video prijenos s drona na 5G mreži u ovom dijelu Europe uspostavljen između Rovinja i prvog 5G otoka u Hrvatskoj - otoka Krka. U glavnu dvoranu uključen je prijenos leta dronom iznad Krka.

(abe)

Idi na 24sata

Komentari 2

  • ljubica ljubičica_1 21.09.2019.

    Tatino djete.Tata je do zadnjeg osta na Jutelu.

  • mestar 20.09.2019.

    Tko to tamo peva? Nagrada je otisla u pravom kandidatu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare