To je to što me zanima!

Na Vranskom jezeru ulovio je golemu štuku od 13 kila

Na istom mjestu uhvatili i soma od 104 kilograma: Ribič Branko Videc iz Zagreba gotovo 30 godina lovi ribu na Vranskom jezeru, pet puta mjesečno
Vidi originalni članak

Ribič Branko Videc pomogao je prošli tjedan prijatelju Zdravku Mađareviću  izvući rekordnog soma od 106 kilograma na čamac, a u nedjelju poslijepodne ribička sreća dotaknula je i njegov štap. Na istome mjestu, ispred autokampa Crkvine na Vranskom jezeru, gdje su ulovili soma od 106 kilograma, kao i soma od 104 kilograma prije nekoliko mjeseci, ulovio je štuku rekorderku, četiri puta veću od prosječne štuke. “Krokodil”, kako joj tepaju od milja, težak je 12,7 kilograma, a dug čak 111 centimetara.
- Štuke se love oko dva do tri kilograma. Tko upeca onu od pet, to je već ‘ohoho štuketina’. Ribočuvari su mi rekli da ne pamte ovoliku štuku u Vranskom jezeru. U nedjelju poslijepodne diglo se nevrijeme, a to grabežljiva štuka voli. Sitna se riba tad umiri i traži zaklon, a napada najveći ubojica na jezeru.
Bacio sam imitaciju bijele ribe da u zamućenom jezeru bljeska jer štuke reagiraju na odsjaj. Na prvi udar mislio sam da je som, pogotovo kad je izvukla 100 metara flaksa. Umirila se i počela šarati te sam shvatio da nije som. Izvukao sam je za oko 20 minuta.
Bio sam tako uzbuđen da sam je loše zavezao. Ujutro smo ogromnu ribu našli u plićaku jezera. Jao, smijat će mi se drugi prijatelji ribiči da ne znam ni ribu vezati pošteno, a više od 30 godina lovim na Vranskom jezeru, i to po pet mjeseci na godinu - rekao nam je u ponedjeljak bivši branitelj i iskusni ribič Branko Videc iz zagrebačkog podsljemenskog mjesta Moravče.

JEZERO PUNO KAPITALACA
U Vranskom jezeru je voda boćata pa riba brže raste, a ima i dosta ribe kojom se somovi i štuke hrane, rekao je nadzornik Parka prirode Vransko jezero Ivica Krpeta o nemanima u jezeru.
- Riba koja se sad izlovljava stara je 20-30 godina. Na svoje sam oči lani u noćnom nadzoru  vidio soma kapitalca od tri i pol metra  teškog barem 200 kilograma. Prije rata tu je bio jedan od 200-tinjak kg. Tko zna koliki je sad!? - kaže Krpeta.

Idi na 24sata

• mayhem26 27.09.2010.

Uvijek je lijepo vidjeti nečiji ulov,no ta štuka nije kapitalac nego štuka srednje veličine.Ovo govorim zato jer sam imao priliku ove godine vidjeti kako čovjek izvlači štuku od 17 kilograma na Grabovu (Vukovar-ovčara) a ja sam prošle godine imao jednu od 10.5 kilograma koju sam ulovio na rijeci Bosut.Jučer sam ulovio jednu od 5.80 kila isto na Bosutu (evo je jos stoji u kanti hehehehehhehe)Svaka čast ovim ribićima,ali daleko je to od komada koji vrijede objavljivanja u medijima.Ajd sam minuse udarajte:-)

• TESSA_1 27.09.2010.

Alas-potpisujem !!

• Opaka Salpa 27.09.2010.

sve mi se čini da je to jezero radioaktivno - neki dan ogromna neman od soma, a sad štuka od 13 kg, sutra će biti pastriva od 57 kg. - nešto čudno se tu dešava....;)