To je to što me zanima!

Oglasio se Booking: Sporni objekt smo uklonili sa stranice

To definitivno nisu iskustva kakva želimo korisnicima, pa smo zato osigurali potpun povrat novca za napravljenu rezervaciju, pokrili troškove prijevoza na novu lokaciju i ponudili dodatan iznos, kaže Booking.com
Vidi originalni članak

Nakon što je  12 mladih Francuza, mahom studenata,  prevareno, oglasio se i Booking.com. Podsjetimo, Francuzi su u nedjelju ujutro trajektom došli na Hvar. Uzeli su prtljagu i pješice se uputili prema vili Felipe koju su rezervirali mjesec dana ranije.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Na lokaciji gdje je trebala biti velebna vila dočekalo ih je gradilište i susjedi koji sliježu ramenima jer, kako su im rekli, oni su već drugi prevareni ovoga ljeta.

TRAŽILI VILU, NAŠLI MAKADAM 'Dali smo im smještaj u vili u pola cijene, Francuzi su u šoku'

- Postojimo zbog naših korisnika i uvijek se izrazito trudimo omogućiti im nevjerojatna iskustva na putovanjima. U rijetkim slučajevima kad se dogodi neočekivana situacija, naša služba za korisnike dostupna je 0-24 kako bi pružila podršku na sve moguće načine. Iskreno nam je žao zbog poteškoća koje su zatekle ovu grupu turista. To definitivno nisu iskustva kakva želimo našim korisnicima, pa smo iz tog razloga osigurali potpun povrat novca za napravljenu rezervaciju, pokrili troškove prijevoza na novu lokaciju i ponudili dodatan iznos kao znak dobre volje. Smještajni objekt o kojem je riječ uklonjen je s naše stranice. Svakodnevno provodimo stotine tisuća rezervacija koje rezultiraju predivnim iskustvima korisnika iz cijelog svijeta i to je cilj kojem smo u potpunosti predani.

NAMAGARČILI IH Ovo je 'vila' na Hvaru koju su turisti unajmili za 6420 eura

Neprestano optimiziramo čvrsto postavljene mjere sigurnosti kako bismo zaštitili naše korisnike i partnere te ozbiljno pristupamo procesu verifikacije svih naših objekata. Uz brojne provjere koje se obavljaju kako bi se verificirali smještajni objekti prije nego što im se dopusti oglašavanje na našoj platformi imamo i tim koji svakodnevno prati, otkriva i blokira sumnjive aktivnosti na Booking.com-u, a sve u skladu s najvišim tehničkim standardima. U veoma rijetkim slučajevima kada se pojavi razlog za sumnju u određeni smještajni objekt, odmah detaljnije istražujemo taj slučaj i poduzimamo potrebne mjere. Naša služba za korisnike neprestano je dostupna korisnicima ako imaju ikakva pitanja ili im je potrebna podrška - poručili su iz Booking.coma. 

Idi na 24sata

Komentari 22

  • barba1 21.08.2019.

    Booking, dugo vam je trebalo!

  • 21.08.2019.

    Booking provjerava vlasništvo objekta i na kućnu adresu šalje tajni kod preporučenim pismom na vlasnika, a prije toga putem elektroničke pošte šalju ugovor o pristupanju. Očito ih je netko nasamario.

  • ain stein 21.08.2019.

    Plenki nije pazio koga stavlja na listu.....

Komentiraj...
Vidi sve komentare