To je to što me zanima!

Oglasnik slavi 30 godina, a sad ima i novu mobilnu aplikaciju

Oglasnik.hr ima gotovo 1.000.000 posjeta mjesečno te više od 1.000.000 aktivnih oglasa. Neprestano se razvijaju sva Oglasnikova izdanja kako bi publici olakšala kupovinu i prodaju
Vidi originalni članak

U svojih je 30 godina Oglasnik pomogao kupiti i prodati skoro sve što možete zamisliti. Većina nas se sjeća scena čekanja u redovima na kioscima kako bi se kupio novi broj Plavog oglasnika. Onima koji su se rodili s mobitelom u ruci, Oglasnik je poznatiji kao web platforma na kojoj možete kupiti povoljne proizvode i usluge te prodati rabljene stvari. A sada su na tržište izbacili i mobilnu aplikaciju koja će još dodatno olakšati kupovinu i prodaju novih i rabljenih stvari u pokretu. Na mobilnoj aplikaciji možete jednostavno pregledati sve oglase koji vas zanimaju.

Oglasnik je razvio kombinaciju tiskanog i online izdanja te mobilnu aplikaciju. Osim Oglasnika, osnovanog još 1989. kao prva privatna novina, grupacija Oglasnik uključuje i portale oglasnik.hr, posao.hr, auti.hr, edukacija.hr, kao i tiskovina Nekretnine.

Osvajanje interneta 

- Korisnik danas do željene informacije treba doći u nekoliko klikova.  Svakodnevno raste broj posjeta putem mobilnih uređaja. Dakle, sve informacije trebaju biti pružene na dlanu. Htjeli smo pojednostaviti kupnju i prodaju stvari u pokretu te smo zbog toga razvili mobilnu aplikaciju. Već dugi niz godina istraživali smo potrebe naših korisnika i radili na razvoju korisničkog iskustva. Novim smo generacijama ponudili i pojednostavljeno sučelje kojim se mogu služiti intuitivno. Pri kreiranju naše aplikacije težili smo suvremenom te originalnom dizajnu - smatra Željko Hudoletnjak, direktor Oglasnik grupacije.

Kako sve informacije trebaju biti pružene na dlanu, tako se trudimo osigurati što bolji sadržaj naše mobilne aplikacije. Oglasnik aplikacija omogućuje korisnicima da: kupuju i prodaju proizvode i usluge, zarađuju prodajom stvari koje im više nisu potrebne, pridruže fotografije iz svog mobilnog uređaja i/ili da fotografiraju nove, predaju oglas za tiskano izdanje Oglasnika, pronađu sve što im treba u 25 ponuđenih kategorija, pregledavaju informativne detalje o oglasu, sortiraju oglase po cijeni, vrsti, mjestu i datumu objavljivanja, dodaju neograničen broj novih oglasa, administriraju svoje oglase, dodaju oglase koji ih zanimaju u favorite, dopisuju se s kupcima i prodavateljima, prate povijest svojih oglasa te dodaju i uređuju svoje kontakt i osobne podatke. Da Oglasnik grupacija ima originalni i privlačni dizajn potvrđuje velika posjećenost naših portala. Oglasnik.hr ima gotovo 1.000.000 posjeta mjesečno te više od 1.000.000 aktivnih oglasa. Neprestano se razvijaju sva Oglasnikova izdanja kako bi publici olakšala kupovinu i prodaju. Na stranici pronađite oglase o auto-moto-nautici, nekretninama, poslu, kućnim ljubimcima, informatičkoj opremi i još puno toga. Oglasi svrstani po kategorijama i potkategorijama olakšavaju korisnicima pristup i doprinose funkcionalnosti stranice. Sve isto, ali prilagođeno mobilnoj platformi, možete pronaći i na novoj mobilnoj aplikaciji. Odaberite svoju preferenciju praćenja Oglasnikovih sadržaja. 

Kako bi zainteresirani čitatelji prije vidjeli oglase, mogu nas pratiti i na Facebooku, gdje svakodnevno objavljujemo istaknute oglase. Oglasnikove objave na Facebooku trenutno prati oko 61 tisuća pratitelja. Službenu Facebook stranicu posao.hr prati 156 tisuća zainteresiranih čitatelja, koji tamo svakodnevno mogu pronaći istaknute oglase o poslu i zanimljive vijesti s tržišta rada. 

"Jednostavno besplatno"

Oglasnik se u gotovo 30 godina poslovanja razvio u robnu marku koju karakteriziraju postojanost, tradicija, a iznad svega kvaliteta, s ciljem što boljeg i uspješnijeg zadovoljenja Vaših potreba, bile one vezane uz trgovinu ili promociju. Oglasnikova poznata kampanja „Vaš oglas je bitan“ s velikim brojem plakata po gradu Zagrebu te kampanja #besplatnioglasi samo su neke od učinkovitih marketinških promocija. Mnogi se sjećaju i kampanje sa saborskom foteljom, na koju su i prolaznici bili pozvani sjesti kako bi konačno isprobali najudobniju hrvatsku fotelju. Oglasnik prati trendove i svojoj publici pruža novo i inovativno. Stoga je nova kampanja u tijeku, i to „Jednostavno besplatno“. Papagaj Pero poziva Vas da u potpunosti besplatno objavite svoje oglase. Pridružite se našoj kampanji i pogledajte kako objaviti oglas na oglasnik.hr.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare