To je to što me zanima!

Španjolska je potrošila čak 258 milijuna eura na vlakove koji ne mogu proći kroz njihove tunele

Nakon što su lokalne novine El Comercio krajem prošlog mjeseca razotkrile pogrešku, dva šefa transporta su otpuštena - jedan od direktora Renfea te Adifov šef inspekcije i pružne tehnologije
Vidi originalni članak

Španjolska je potrošila 258 milijuna eura na vlakove koji su preveliki da prođu kroz tunele njezine željezničke mreže. 

Nacionalna španjolska putnička željeznička kompanija Renfe je 2020. godine naručila 31 prigradski vlak. Oni bi trebali zamijeniti zastarjeli vozni park u slabo povezanim sjevernim autonomnim regijama Asturije i Kantabrije.

NEOBIČNA NESREĆA Na pulskoj rivi vlak naletio na kombi: 'Pa što on radi ovdje, tu vlakovi odavno već ne voze?!'

Nakon što su lokalne novine El Comercio krajem prošlog mjeseca razotkrile pogrešku, dva šefa transporta su otpuštena - jedan od direktora Renfea te Adifov šef inspekcije i pružne tehnologije. 

Izvorno planirano za kraj 2024. godine, ali potrebna obnova voznog parka sada će vjerojatno biti odgođeno barem do 2026. godine. Također se pokazalo da je proizvođač, baskijski CAF, upozorio na pogrešku još u ožujku 2021, prenosi Euronews.

Prema španjolskim regionalnim novinama El Diario Montañés, predsjednik regije Cantabria Miguel Ángel Revilla nazvao je incident "neopisivom pogreškom", dodavši da "glave moraju letjeti".

OD UKUPNO 21 HŽ nikad brži! Imaju tri nova elektromotorna vlaka koja mogu juriti i do 160 km/h

Različite strane igrale su ulogu u fijasku, uključujući španjolskog nacionalnog željezničke kompanije Renfe, upravitelja željezničke infrastrukture Adifa, proizvođača vozila CAF i Državnu agenciju za sigurnost željeznice (AESF).

Izgrađena u 19. stoljeću, željeznička mreža regije presijeca planinski krajolik. Stoga postoje različite veličine tunela koje nisu u skladu sa standardiziranim modernim dimenzijama.

Nakon što je CAF-u dodijelio ugovor o proizvodnji, Renfe je tvrdio da su osigurali mjerenja na temelju specifikacija infrastrukture koje je dostavio Adif. CAF je, pak, naknadno upozorio da te specifikacije možda i nisu točne, prenosi tportal.

Vlakovi još uvijek u fazi projektiranja, nisu proizvedeni. Iako ta činjenica minimalizira trošak goleme pogreške, cijeli dugotrajni proces morat će biti ponovljen, što će značajno odgoditi izgradnju vlakova.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • Cropatria1 13.02.2023.

    mi smo naše tunele širili farbanjem u bijelo.., i tako nekoliko puta...

  • Bepo Stipin 13.02.2023.

    Dakle ima većih idiota od ovih naših!🤒

Komentiraj...
Vidi sve komentare