Obavijesti

News

Komentari 2

Španjolska je potrošila čak 258 milijuna eura na vlakove koji ne mogu proći kroz njihove tunele

Španjolska je potrošila čak 258 milijuna eura na vlakove koji ne mogu proći kroz njihove tunele

Nakon što su lokalne novine El Comercio krajem prošlog mjeseca razotkrile pogrešku, dva šefa transporta su otpuštena - jedan od direktora Renfea te Adifov šef inspekcije i pružne tehnologije

VIDEO

Španjolska je potrošila 258 milijuna eura na vlakove koji su preveliki da prođu kroz tunele njezine željezničke mreže. 

Nacionalna španjolska putnička željeznička kompanija Renfe je 2020. godine naručila 31 prigradski vlak. Oni bi trebali zamijeniti zastarjeli vozni park u slabo povezanim sjevernim autonomnim regijama Asturije i Kantabrije.

Na pulskoj rivi vlak naletio na kombi: 'Pa što on radi ovdje, tu vlakovi odavno već ne voze?!'
Na pulskoj rivi vlak naletio na kombi: 'Pa što on radi ovdje, tu vlakovi odavno već ne voze?!'

Nakon što su lokalne novine El Comercio krajem prošlog mjeseca razotkrile pogrešku, dva šefa transporta su otpuštena - jedan od direktora Renfea te Adifov šef inspekcije i pružne tehnologije. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Izvorno planirano za kraj 2024. godine, ali potrebna obnova voznog parka sada će vjerojatno biti odgođeno barem do 2026. godine. Također se pokazalo da je proizvođač, baskijski CAF, upozorio na pogrešku još u ožujku 2021, prenosi Euronews.

Prema španjolskim regionalnim novinama El Diario Montañés, predsjednik regije Cantabria Miguel Ángel Revilla nazvao je incident "neopisivom pogreškom", dodavši da "glave moraju letjeti".

HŽ nikad brži! Imaju tri nova elektromotorna vlaka koja mogu juriti i do 160 km/h
HŽ nikad brži!  Imaju tri nova elektromotorna vlaka koja mogu juriti  i do 160 km/h

Različite strane igrale su ulogu u fijasku, uključujući španjolskog nacionalnog željezničke kompanije Renfe, upravitelja željezničke infrastrukture Adifa, proizvođača vozila CAF i Državnu agenciju za sigurnost željeznice (AESF).

Izgrađena u 19. stoljeću, željeznička mreža regije presijeca planinski krajolik. Stoga postoje različite veličine tunela koje nisu u skladu sa standardiziranim modernim dimenzijama.

Nakon što je CAF-u dodijelio ugovor o proizvodnji, Renfe je tvrdio da su osigurali mjerenja na temelju specifikacija infrastrukture koje je dostavio Adif. CAF je, pak, naknadno upozorio da te specifikacije možda i nisu točne, prenosi tportal.

Vlakovi još uvijek u fazi projektiranja, nisu proizvedeni. Iako ta činjenica minimalizira trošak goleme pogreške, cijeli dugotrajni proces morat će biti ponovljen, što će značajno odgoditi izgradnju vlakova.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

Pljušte reakcije na Ustavni sud. Oglasili se Bartulica, Grbin...
POSTIZBORNI PREGOVORI

Pljušte reakcije na Ustavni sud. Oglasili se Bartulica, Grbin...

Nakon održanih parlamentarnih izbora stanje je ovakvo - HDZ 61 mandat, Rijeke pravde 42, Domovinski pokret 14, Most 11, Možemo 10, NPS 2, IDS 2, Fokus 1

Washington je za plan Izraela o napadu na Iran doznao u zadnji trenutak: 'Proračunata osveta'
IZ MINUTE U MINUTU

Washington je za plan Izraela o napadu na Iran doznao u zadnji trenutak: 'Proračunata osveta'

Iran je bio u stanju pripravnosti nakon što je Izrael rekao da će odgovoriti na iranski napad na njega u subotu navečer
Milanović gubi šansu sastaviti  Vladu. Je li Mostova odluka i treći puta spasila vlast HDZ-u?
ANALIZA GRMOJINA ISTUPA

Milanović gubi šansu sastaviti Vladu. Je li Mostova odluka i treći puta spasila vlast HDZ-u?

Opcija  s 57 zastupnika u kojoj se "čeka" Most je dakle otpala. Ako bi se svih 13 zastupnika Domovinskog pokreta priključilo toj koaliciji, dolazimo do brojke 70. Ali onda iz nje otpadaju i Možemo i troje zastupnika SDSS-a