Obavijesti

News

Komentari 2

Španjolska je potrošila čak 258 milijuna eura na vlakove koji ne mogu proći kroz njihove tunele

Španjolska je potrošila čak 258 milijuna eura na vlakove koji ne mogu proći kroz njihove tunele

Nakon što su lokalne novine El Comercio krajem prošlog mjeseca razotkrile pogrešku, dva šefa transporta su otpuštena - jedan od direktora Renfea te Adifov šef inspekcije i pružne tehnologije

VIDEO

Španjolska je potrošila 258 milijuna eura na vlakove koji su preveliki da prođu kroz tunele njezine željezničke mreže. 

Nacionalna španjolska putnička željeznička kompanija Renfe je 2020. godine naručila 31 prigradski vlak. Oni bi trebali zamijeniti zastarjeli vozni park u slabo povezanim sjevernim autonomnim regijama Asturije i Kantabrije.

Na pulskoj rivi vlak naletio na kombi: 'Pa što on radi ovdje, tu vlakovi odavno već ne voze?!'
Na pulskoj rivi vlak naletio na kombi: 'Pa što on radi ovdje, tu vlakovi odavno već ne voze?!'

Nakon što su lokalne novine El Comercio krajem prošlog mjeseca razotkrile pogrešku, dva šefa transporta su otpuštena - jedan od direktora Renfea te Adifov šef inspekcije i pružne tehnologije. 

Izvorno planirano za kraj 2024. godine, ali potrebna obnova voznog parka sada će vjerojatno biti odgođeno barem do 2026. godine. Također se pokazalo da je proizvođač, baskijski CAF, upozorio na pogrešku još u ožujku 2021, prenosi Euronews.

Prema španjolskim regionalnim novinama El Diario Montañés, predsjednik regije Cantabria Miguel Ángel Revilla nazvao je incident "neopisivom pogreškom", dodavši da "glave moraju letjeti".

HŽ nikad brži! Imaju tri nova elektromotorna vlaka koja mogu juriti i do 160 km/h
HŽ nikad brži!  Imaju tri nova elektromotorna vlaka koja mogu juriti  i do 160 km/h

Različite strane igrale su ulogu u fijasku, uključujući španjolskog nacionalnog željezničke kompanije Renfe, upravitelja željezničke infrastrukture Adifa, proizvođača vozila CAF i Državnu agenciju za sigurnost željeznice (AESF).

Izgrađena u 19. stoljeću, željeznička mreža regije presijeca planinski krajolik. Stoga postoje različite veličine tunela koje nisu u skladu sa standardiziranim modernim dimenzijama.

Nakon što je CAF-u dodijelio ugovor o proizvodnji, Renfe je tvrdio da su osigurali mjerenja na temelju specifikacija infrastrukture koje je dostavio Adif. CAF je, pak, naknadno upozorio da te specifikacije možda i nisu točne, prenosi tportal.

Vlakovi još uvijek u fazi projektiranja, nisu proizvedeni. Iako ta činjenica minimalizira trošak goleme pogreške, cijeli dugotrajni proces morat će biti ponovljen, što će značajno odgoditi izgradnju vlakova.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

Grlić Radman neće biti ministar vanjskih poslova?! Doznajemo tko bi ga trebao naslijediti
IZBORI 2024.

Grlić Radman neće biti ministar vanjskih poslova?! Doznajemo tko bi ga trebao naslijediti

Predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović primio je predsjednika Vlade Republike Hrvatske i predsjednika HDZ-a Andreja Plenkovića u okviru Ustavom predviđenog postupka za davanje mandata za sastavljanje Vlade Republike Hrvatske

Glavne sestre KBC-ova o situaciji u bolnicama i plaćama: 'Ima nas premalo, ali odlučile smo ostati'
INTERVJU ZA 24SATA

Glavne sestre KBC-ova o situaciji u bolnicama i plaćama: 'Ima nas premalo, ali odlučile smo ostati'

Plus+ Ne znam jesu li ljudi svjesni u kakvoj smo situaciji sad, a u kakvoj ćemo tek biti za 10 godina. U medicinske škole se upisuje premali broj učenika - otkriva nam glavna sestra KBC-a Split.
Plenković došao sa 78 potpisa! Milić na pitanje jesu li dobili mandat kratko rekao: 'Jesmo'
POGLEDAJTE VIDEO

Plenković došao sa 78 potpisa! Milić na pitanje jesu li dobili mandat kratko rekao: 'Jesmo'

Nakon što se sastao s Milanovićem, predsjednik mu je kratko rekao: 'Evo, radi klima'. Predaja potpisa trajala je svega 15-ak minuta, a glasnogovornik Milić je na pitanje 'Jeste li dobili mandate' kratko odgovorio 'Jesmo'.