To je to što me zanima!

Preko mobilne aplikacije do recepata, doznaka i uputnica

Od danas u Hrvatskoj: Preko svojeg pametnog telefona će moći tražiti recept za lijek, doznaku za bolovanje te se naručiti na vađenje krvi i pregled. HZZO misli da će ova aplikacija olakšati liječnicima posao
Vidi originalni članak

To je glupost. Liječnicima će to biti dodatni teret te će imati manje vremena za svoje pacijente i njihove zdravstvene probleme, rekao nam je neslužbeno obiteljski liječnik o novosti u zdravstvu.

Naime, danas će Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) aktivirati mobilnu aplikaciju preko koje će se pacijenti javljati svojem doktoru. Preko svojeg pametnog telefona će moći tražiti recept za lijek, doznaku za bolovanje te se naručiti na vađenje krvi i pregled. Iz HZZO-a tvrde da će ova usluga koristiti liječnicima jer će im olakšati rad, ali i pacijentima jer neće morati dolaziti osobno u ordinaciju ili zvati telefonom. No ne misle svi da je to napredak medicine.

- Već ovako previše vremena provodim za kompjutorom i ne mogu se u potpunosti posvetiti pacijentu - istaknuo je liječnik.

Ovo je nastavak projekta eHZZO portala kojim se dnevno koristi od 60 do 80 ljudi što je premalo s obzirom na to koliko je osiguranika. Komunikacija preko aplikacije funkcionirat će tako da će liječnik na pacijentov zahtjev odgovarati s da ili ne. Na početku će ovu uslugu moći koristiti 1,5 milijuna građana, a do Nove godine će pristup imati svi osiguranici. Naš sugovornik smatra da nisu razmišljali o tome da je ne mogu koristiti građani svih godina.

- Kako će čovjek od 80 godina naručivati lijek preko pametnog telefona - pita se ovaj doktor.     

Idi na 24sata

Komentari 61

  • audi 2.0 24.10.2016.

    Ja to necu instalirati. Imam mladu novu doktoricu i volim se osobno prosetat do nje i izmisljati bolest 😂

  • pravica3 24.10.2016.

    hahaha....svi osiguranici će imati ovu mogućnost....stvarno ???? pa jel to moguće ????? a lova za pametni telefon....ha???? mnogiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nemaju za kruh, a kamoli za bilo kakav, a pogotovo za pametan telefon....a, i bolna je istina to, da i kad sada dođeš k doktoru, on samo "slini" nad compom, nas kao pacijenta niti ne sluša od tolikog piskaranja i traženja kamo će nam svrstati zdravstvene tegobe....baš ludi napredak....do bola...da odmah ideš iznova kod doktora...moj susjed već godinama radi "vani" i čak i tamo mora ići k svom izabranom doktoru....jedino što tamo većinu posla odrade med. sestre...a doktor tamo služi da s tobom priča ...i priča....i da te sasluša i savjetuje....stoga, živjela aplikacija....u hrvata....hahaha

  • Dosta! 24.10.2016.

    Pozdravljam aplikaciju ali jedino kao jednu od mogućnosti.Kad te neki liječnici vide,reagiraju s poštovanjem.A kad te ne vide nepoštivanjem.

Komentiraj...
Vidi sve komentare