To je to što me zanima!

Reklama za Ožujsko pivo omalovažava žene?

Povjerenstvo tvrdi da reklama šalje patrijarhalno-mačističku sliku odnosa spolova, u kojoj žene proganjaju muškarce razgovorom
Vidi originalni članak

“Žuja zakon br. 11 - muškarci primjećuju samo bitno”, slogan je sporne reklame u kojoj muškarac ne zamjećuje novi ženin imidž, nego iz vrećica vadi boce piva. Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova Gordana Lukač-Koritnik u ponedjeljak je prozvala Zagrebačku pivovaru zbog promoviranja stereotipa i diskriminacije po spolu. - Reklama omalovažava i diskreditira ženu i njezinu ulogu u kućanstvu, te vrijeđa muškarca koji se svodi na bezobzirna pivopiju ograničena polja interesa - rekla je pravobraniteljica Lukač-Koritnik. Preporučila je da Zagrebačka pivovara d.d. reklamu povuče iz medija. Reklamu je osudilo i Povjerenstvo za praćenje i procjenu provedbe politike ravnopravnosti spolova. Predsjednica Povjerenstva Sniježana Matejčić tvrdi da reklama jednako vrijeđa žene i muškarce. Upozorila je da ovakvom propagandnom kampanjom Pivovara krši nekoliko članaka Zakona o ravnopravnosti spolova. U njima izričito piše da je zabranjeno prikazivati žene i muškarce na omalovažavajući ili ponižavajući način. Sniježana Matejčić traži povlačenje reklame, ali i javnu ispriku Zagrebačke pivovare i medija građanima. - Prije nego što smo plasirali kampanju, neovisna agencija za nas je napravila istraživanje tržišta. Trećina ispitanih žena kaže da im je reklama simpatična i duhovita, te da je žele vidjeti na televiziji. Stoga tu reklamu nećemo povući - rekla je Tina Puhalo, glasnogovornica Zagrebačke pivovare d.d. S time se slažu i brojni čitatelji internetskih foruma koji kritiziraju pravobraniteljicu i Povjerenstvo. I muškarci i žene podjednako tvrde da reklamu smatraju duhovitom.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare