To je to što me zanima!

Rimac objavio izvještaj svoje firme: "Kokice u ruke i uživajte"

Nisam nigdje vidio ovakvu 'radikalnu transparentnost' pa me baš zanima kako će to proći. Sad kad sam snimio vidim puno stvari koje bih trebao dodati ili napraviti drugačije, kaže Rimac
Vidi originalni članak

Mate Rimac objavio je javni izvještaj svoje tvrtke Rimac Automobili i to u video formi od oko sat vremena što je objavio na Youtubeu. Oglasio se i na Facebooku i objasnio zašto se odlučio na ovakav način prikazati kako je poslovao.

"Mislim da u Hrvatskoj postoji dosta jak interes za to što Rimac Automobili rade i što se kod nas događa. Isto tako ponekada vidim da postoji nerazumijevanje za to što radimo, kako radimo itd. Smatram da je najbolji način informiranja onaj izravni - da se što manje informacija izgubi.

Uzeo sam malo vremena i pokušao pokazati na što transparentniji način što, kako i zašto radimo. Možda ću od toga napraviti redovitu stvar. Nisam nigdje vidio ovakvu 'radikalnu transparentnost' pa me baš zanima kako će to proći. Sad kad sam snimio vidim puno stvari koje bih trebao dodati ili napraviti drugačije - ali to ću drugi put.

Eto, kokice u ruke i uživajte", napisao je Rimac.

IZVJEŠTAJ O POSLOVANJU  TVRTKE MATE RIMCA

Zaposlenici i plaće

"Krenulo se iz ove garaže, danas prije 10 godina sam još uvijek bio sam u garaži. Danas imamo preko 900 zaposlenih. Točnije 908. Rimac ima 759 stalno zaposlenih, 70 studenata i 10 eksternih suradnika, Greyp ima 73 stalno zaposlenih, 2 studenta i 2 eksterna zaposlenika.

Od lockdowna do danas zaposlili smo 183 novih zaposlenika. U cijeloj godini 250 novih ljudi. Unatoč krizi imali smo snažan rast. Otprilike smo na 10,500 tisuća kuna neto plaće bez prijevoza i smještaja. Želim da to snažno raste, da imamo sretne i zadovoljne zaposlenike. Rimac Automobili imaju oko 14 milijuna kuna mjesečno troškova na plaće", rekao je Rimac.

Prikazao je i svoju neto plaću, koja iznosi nešto manje od 35 tisuća kuna. "Nikad nisam bio najbolje plaćena osoba u firmi, mislim da imamo 15 ljudi u firmi koji su bolje plaćeni od mene. Ja živim isključivo od svoje plaće", otkrio je.

Financije, investicije i vlasnička struktura

"Neki kažu da smo godinama u minusu. To nije točno. Zadnje dvije godine, 2017. i 2018. smo bili u gubitku. Ali prije toga smo imali dobit, malu ali je dobit. 2020. je teško prognozirati. Prvih šest mjeseci je bilo dosta teško, ali nadam se da će biti rast", rekao je Rimac.

"Što se tiče dobivanja iz proračuna, daleko više uplaćujemo nego što dobivamo poticaja. Mi smo ukupno 17 milijuna eura uplatili do rujna ove godine, dok smo iz proračuna dobili manje od 3 milijuna eura na račun poticaja i oko 5 milijuna eura na račun europskih sredstava", kazao je Rimac.

Struktura vlasništva

"Značajan udio firme i veliki udio vrijednosti firme ćemo transferirati na zaposlenike. Svaki od nas shareholdera, ja u najvećem dijelu ćemo svoj udio dati zaposlenicima bez naknade. Želimo da zaposlenici imaju velik dio udjela. Želim da kroz udjele si mogu priuštiti nešto što si od plaće ne bi mogli priuštiti. To mi je cilj. Želim da ti ljudi koji su dali sebe, svoje živote i živce za firmu imaju puno više od plaće", kazao je Rimac.

Idi na 24sata

Komentari 75

  • gogo gogo gogo 23.11.2020.

    moguce da je istina ovo sta prica o placi kada cistacica koja radi kod njega mora imati zavrseni fax

  • gogo gogo gogo 23.11.2020.

    mnogi bi pokrenuli biznis ali im tateki nisu maznuli lovu,nije mate zasluzan za te aute nego njegovi radnici znaci njima treba cestitati. normalno je da mu radnici moraju imati velike place jer njegova cistacica ima zavrseni fax.

  • Gol do pasa 14.11.2020.

    Mate je jako uspješan čim se uopće može ušetat u auto elitu. Tko još od Hrvata ima tu razinu poslovnosti? I kakav je to argument da mu BMW radi diferencijal? Pa Mercedes ugrađuje Renaultove motore, prije toga Alfine, a Nissan im je poklonio svoju pick-up Navaru. Skoro svi proizvođači auta danas koriste Boschovu i ZF-ovu tehnologiju. Hvala Bogu!

Komentiraj...
Vidi sve komentare