To je to što me zanima!

Teslinim autom u zid: Kako su iz ovoga izašli bez ogrebotine?

AUTO OD 800.000 KUNA Nijemac (58) i supruga (54) naletjeli su na betonske prepreke na Istarskom ipsilonu. Luksuzni auto spasio im je život. No Tesla je nakon ovoga - za otpad
Vidi originalni članak

Gotovo bez ogrebotine prošli su Nijemac (58) i njegova supruga (54) nakon prometne nesreće kod vijadukta Limska draga na Istarskom ipsilonu. Za razliku od njih, auto u kojem su bili Tesla Model X 100 D može na autootpad.

Krivac za tu prometnu nesreću bila je neprilagođena brzina, zbog koje vozač nije uspio na vrijeme skrenuti u trak za vožnju. Naletio je na betonske prepreke koje odvajaju cestovne pravce neposredno prije vijadukta, a potom su se nekoliko puta prevrnuli.

POGLEDAJTE VIDEO

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Luksuzan i čvrst auto

Hitna pomoć, koja se slučajno zatekla na tome mjestu jer su vozili jednu ženu, stala je i pitala ljude treba li im pomoć. S obzirom na to da su prošli neozlijeđeni, Hitna je nastavila dalje. Intervenirali su i vatrogasci Javne vatrogasne postrojbe Rovinj - Rovigno.

Dok su došli, supružnici su izašli iz olupine. Prevezli su ih do hotela.

- Što se tiče sigurnosti tog Teslina električnog automobila, u usporedbi s onima u istoj klasi koji imaju motor s unutarnjim izgaranjem, sigurnost im je podjednaka. Tesla je luksuzan i čvrst automobil - rekao nam je sudski vještak za promet Goran Husinec.

Najvažniji faktor je brzina

Dodao je da je ta kompanija uložila u sigurnost, no jedina kompanija koja u to posebno ulaže novac i vrijeme te štiti živote vozača i putnika je Volvo.

- Niz je faktora kako se ljudi ozljeđuju u prometnim nesrećama. Tu je najvažnija promjena brzina. Naime, što se auto dulje udara i gužva, veća je vjerojatnost da će ljudi unutra imati manje ozljede - kaže Husinec.

TEŠKA NESREĆA NA IPSILONU Pretjecao pa se zabio u ogradu: Zdrobio Teslu od 880.000 kuna

Gore je kad se zabijete u zid ili stablo

Dodao je da ljudi općenito gledaju koliko je auto razbijen i tako prosuđuju o ozljedama.

- Gore je kad se zabijete u zid ili stablo. Tu je promjena brzine kraća nego kad se kotrljate. Naravno, ozljede ovise i o tome kako ljudi sjede, jesu li vezani, drže li se i tako dalje. Nekad, naravno, treba imati i sreće - kaže Husinec.

Inače, nakon testiranja Tesle X 100D taj automobil dobio je maksimalnih pet zvjezdica za sigurnost u svim kategorijama. Iz te tvrtke dodaju kako je mogućnost da se zapali 10 puta manja od benzinaca u istoj klasi.

Napominju i kako se program automobila konstantno dograđuje i zato ga čini sigurnijim. Ugradili su i sustave automatskoga kočenja, a s obzirom na to da mu je težište nisko postavljeno, mogućnost prevrtanja je mala.

Ipak, to mu nije pomoglo u naletu na betonski blok.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 64

  • 17.09.2019.

    Zanima me gdje je auto završio , ja bi ga kupio...

  • 17.09.2019.

    Ma ko zna kaj su njih dvoje radili dok je autopilot vozio... Možda su ga slučajno isključili. ..😁😁😁.....Bitno da su (nadam se) naučili lekciju....Ovaj put im je Bog dao opomenu. ...

  • Fabijan. 17.09.2019.

    Nije to "Teslin auto", već se marka zove Tesla. To je kao da kažete "Ferrarijevim autom".

Komentiraj...
Vidi sve komentare