To je to što me zanima!

Traže se direktori: Posao je u Los Angelesu, Londonu i Seulu

Hrvatska turistička zajednice objavila je natječaje za vođenje ureda u dalekim zemljama. Posao je na tri godine. Prijave za sva tri radna mjesta moraju se dostaviti najkasnije do 21. ožujka
Vidi originalni članak

Uz postojeće predstavništvo u New Yorku, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) otvara predstavništvo u Los Angelesu te objavljuje natječaj za voditelja koji će biti zadužen za promociju hrvatskog turizma.

Također, HTZ ponavlja natječaje za izbor direktora predstavništva u Velikoj Britaniji u Londonu te za tržište Južne Koreje sa sjedištem u Seulu, gdje prvi put otvaraju svoje predstavništvo. 

Prijave i dokazi o ispunjavanju uvjeta te životopis kandidata za sva tri radna mjesta moraju se dostaviti najkasnije do 21. ožujka. 

- Zbog velikog broja nepotpunih i nevaljalih prijava ponavlja se natječaj za direktora budućeg ureda u Južnoj Koreji gdje po prvi puta otvaramo svoje predstavništvo. Riječ je o tržištu koje za hrvatski turizam nudi velike potencijale. Također, ponavljamo natječaj za direktora predstavništva u Velikoj Britaniji koje je svake godine sve značajnije za naš turizam - izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Nastavio je kako dugoročno žele što snažnije pozicionirati Hrvatsku na dalekim tržištima, a naročito u SAD-u-. Upravo otamo ove godine dolazi od 15 do 20 posto više turista. To je i razlog zašto otvaraju dodatno predstavništvo u Los Angelesu.

Inače, HTZ je za ove natječaje oformilo Povjerenstvo za evaluaciju pristiglih kandidatura, a za predsjednicu su imenovali Barbaru Mesić, glavnu savjetnicu ministra turizma. Članovi povjerenstva su direktor HTZ-a Kristjan Staničić, predstavnici Turističkog vijeća HTZ-a Boris Žgomba, Tomislav Fain i Marcel Medak te profesor Dragan Magaš kao vanjski suradnik Povjerenstva. 

Osim uvjeta propisanih Zakonom o radu i Pravilnikom o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu, zainteresirani kandidati moraju ispunjavati i uvjete propisane samim natječajem. Kandidati, između ostalog, moraju imati završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij, imati najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima s područja turizma i/ili marketinga, aktivno znati jedan jezik uz poznavanje drugog svjetskog jezika ili znati jezik zemlje u kojoj će obavljati svoju dužnost, poznavati turističko tržište za koje se prijavljuju te izraditi program svog rada za narednu kalendarsku godinu. Direktor predstavništva, kao i voditelj ispostave imenuje se na mandatno razdoblje od tri godine.

Istaknuvši važnost navedenih tržišta u kojima Hrvatska proteklih godina bilježi značajan turistički rast, ministar Gari Cappelli je rekao: 

- Riječ je o iznimno bitnom natječaju u kojem tražimo najbolje kandidate koji će Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu predstavljati na nama iznimno važnim tržištima. Riječ je ujedno i o tržištima s kojih se ostvaruje najveća turistička potrošnja te koji ostvaruju veliki broj putovanja u svijetu. Naime, prema podacima Svjetske turističke organizacije turisti iz Sjedinjenih Američkih Država u 2017. godini ostvarili su inozemnu potrošnju od oko 120 milijardi eura, iz Velike Britanije 56,1 milijardi eura te Južne Koreje 27,1 milijardi eura. Posjetitelji s navedenih područja već su prepoznali Hrvatsku kao cjelogodišnju turističku destinaciju, no pred direktorima predstavništvima je vrlo izazovan zadatak s fokusom na razvoj promotivnih aktivnosti stoga za ove atraktivne poslovne pozicije tražimo visoku razinu stručnosti, znanje i dobro poznavanje turističkog tržišta za koje je predstavništvo nadležno.

Predsjednica Povjerenstva za evaluaciju pristiglih kandidatura, ujedno i glavna savjetnica ministra turizma Barbara Mesić podsjetila je kako je pred Povjerenstvom izazovan zadatak evaluacije pristiglih prijava i intervjua s odabranim kandidatima te nadodala:

- Pozivamo sve zainteresirane da se jave na upravo objavljene natječaje i predstave svoje ideje i kreativna rješenja.  Očekujemo velik broj prijava hrvatskih stručnjaka iz područja turizma i marketinga te vjerujemo da ćemo naći najstručnije i najkompetentnije kandidate koji će, u zajedničkoj suradnji s  Glavnim uredom HTZ-a i Ministarstvom turizma, kvalitetno predstavljati i pozicionirati našu zemlju na inozemnim tržištima. 

Tekst javnog poziva sa svim informacijama mogu se pronaći na službenim web stranicama HTZ-a.

Idi na 24sata

Komentari 33

  • Leftybaby 06.03.2019.

    Lijepa teta na slici

  • peteh 05.03.2019.

    6 trutova odlučuje o njih troje koji bi trebali raditi

  • Liliana_1 05.03.2019.

    Hdz mi se gadi a njihov sam glasač nažalost. Smislit ih više ne mogu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare