To je to što me zanima!

Tijekom ljeta prodali smo čak 14,5 milijuna primjeraka novina

Prema istraživanju MediaPulsa, više od trećine građana od 10 do 74 godine, njih 1,3 milijuna, tijekom ljeta svaki dan čitalo je barem jedno od Styrijinih dnevnih izdanja
Vidi originalni članak

Iako je ljetna sezona otprije poznata kao razdoblje kad ljudi više kupuju i čitaju novine, pogotovo dnevne, ovo ljeto su Styrijina izdanja postigla uistinu rekordne naklade. Tijekom dva ljetna mjeseca, srpnja i kolovoza, prodano je čak 14,5 milijuna Večernjeg lista, 24sata i Poslovnog dnevnika.

Ukupno gledajući, više od trećine hrvatskih građana od 10 do 74 godine, njih čak 1,3 milijuna, tijekom ljeta svaki dan čitalo je barem jedno od Styrijinih dnevnih izdanja (izvor podataka: istraživanje MediaPuls).

Pozitivni ljetni trendovi rezultirali su i rekordnom nakladom: 4. kolovoza prodano je čak 345.415 primjeraka 24sata, Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika.

I pojedinačno su dnevni listovi Styrije postigli izvanredne rezultate. Rekordne prodaje Večernjeg lista i 24sata u lipnju, o kojima smo već pisali, bile su samo uvod u uspješno ljeto. Prodana naklada Večernjeg lista u srpnju i kolovozu bila je oko 75.000 primjeraka.

Naklada 24sata također je narasla: ukupni broj primjeraka koji se svaki dan nalazio u rukama čitatelja dosegnuo je u srpnju prosječno čak 220.000 primjeraka.

I Poslovni dnevnik imao je uspješno ljeto. Paket ponedjeljkom - Večernji list, Poslovni dnevnik i New York Times - pokazao se dobitnom kombinacijom. Poslovni dnevnik na ovaj je način našao put do još većeg broja čitatelja i podignuo broj prodanih primjeraka ponedjeljkom za čak 63,5 posto.

Osim dnevnih novina, i ostala Styrijina izdanja ostvarila su odlične rezultate.

Nakon tek nešto više od godinu dana na tržištu, 24sata Express dosegnuo je rekordnu čitanost od čak 204.000 čitatelja i učvrstio drugo mjesto među tjednicima (izvor podataka: istraživanje MediaPuls).

24sata Express postigao je i rekordnu nakladu ovoga ljeta – broj od 19. kolovoza prodan je u čak 52.339 primjeraka.

24sata Junior Dječji zabavnik najprodavaniji je tjednik za djecu, Sportski tjednik Max i New York Times drže visoke pozicije u kategoriji tjednika slične tematike, a mjesečnik Vojna povijest ima redovitu publiku...

Rujan također donosi mnogo novosti. Kao prvo - uspješno lansiranje novog političkog tjednika Forum 16. rujna.

U prvim danima izlaženja prodano je čak 17.000 primjeraka. Također, od 29. rujna hrvatsko medijsko tržište bit će bogatije za još jedno izdanje: Večernji list City, besplatni zagrebački tjednik, koji će Zagrepčani moći pronaći kod kolportera na najfrekventnijim zagrebačkim lokacijama, kao i u svojim poštanskim sandučićima.    

Idi na 24sata

Komentari 12

  • kova_sb 23.09.2011.

    Svaki cigo svoga konja hvali..

  • konjina 23.09.2011.

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

  • Mayhem29 23.09.2011.

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

Komentiraj...
Vidi sve komentare