Prema istraživanju MediaPulsa, više od trećine građana od 10 do 74 godine, njih 1,3 milijuna, tijekom ljeta svaki dan čitalo je barem jedno od Styrijinih dnevnih izdanja
Tijekom ljeta prodali smo čak 14,5 milijuna primjeraka novina
Iako je ljetna sezona otprije poznata kao razdoblje kad ljudi više kupuju i čitaju novine, pogotovo dnevne, ovo ljeto su Styrijina izdanja postigla uistinu rekordne naklade. Tijekom dva ljetna mjeseca, srpnja i kolovoza, prodano je čak 14,5 milijuna Večernjeg lista, 24sata i Poslovnog dnevnika.
Ukupno gledajući, više od trećine hrvatskih građana od 10 do 74 godine,
njih čak 1,3 milijuna, tijekom ljeta svaki dan čitalo je barem jedno od
Styrijinih dnevnih izdanja (izvor podataka: istraživanje MediaPuls).
Pozitivni ljetni trendovi rezultirali su i rekordnom nakladom: 4. kolovoza
prodano je čak 345.415 primjeraka 24sata, Večernjeg lista i Poslovnog
dnevnika.
I pojedinačno su dnevni listovi Styrije postigli izvanredne rezultate.
Rekordne prodaje Večernjeg lista i 24sata u lipnju, o kojima smo već
pisali, bile su samo uvod u uspješno ljeto. Prodana naklada Večernjeg
lista u srpnju i kolovozu bila je oko 75.000 primjeraka.
Naklada 24sata također je narasla: ukupni broj primjeraka koji se svaki
dan nalazio u rukama čitatelja dosegnuo je u srpnju prosječno čak 220.000
primjeraka.
I Poslovni dnevnik imao je uspješno ljeto. Paket ponedjeljkom - Večernji
list, Poslovni dnevnik i New York Times - pokazao se dobitnom
kombinacijom. Poslovni dnevnik na ovaj je način našao put do još većeg
broja čitatelja i podignuo broj prodanih primjeraka ponedjeljkom za čak
63,5 posto.
Osim dnevnih novina, i ostala Styrijina izdanja ostvarila su odlične
rezultate.
Nakon tek nešto više od godinu dana na tržištu, 24sata Express dosegnuo je
rekordnu čitanost od čak 204.000 čitatelja i učvrstio drugo mjesto među
tjednicima (izvor podataka: istraživanje MediaPuls).
24sata Express postigao je i rekordnu nakladu ovoga ljeta – broj od 19.
kolovoza prodan je u čak 52.339 primjeraka.
24sata Junior Dječji zabavnik najprodavaniji je tjednik za djecu, Sportski tjednik Max i New York Times drže visoke pozicije u kategoriji tjednika slične tematike, a mjesečnik Vojna povijest ima redovitu publiku...
Rujan također donosi mnogo novosti. Kao prvo - uspješno lansiranje novog političkog tjednika Forum 16. rujna.
U prvim danima izlaženja prodano je čak 17.000 primjeraka. Također, od 29. rujna hrvatsko medijsko tržište bit će bogatije za još jedno izdanje: Večernji list City, besplatni zagrebački tjednik, koji će Zagrepčani moći pronaći kod kolportera na najfrekventnijim zagrebačkim lokacijama, kao i u svojim poštanskim sandučićima.