To je to što me zanima!

U Hrvatskoj je internet s trona uspio svrgnuti televiziju?

Kada je riječ o medijima u Hrvatskoj, hrvatski građani, kada važu omjer cijene i kvalitete, na prvo mjesto stavljaju uvjerljivo - "internet", a tek onda "televiziju"...
Vidi originalni članak

Zagreb, 29. studeni 2010. - Ako prosječnog stanovnika Hrvatske upitate koji mu medij nudi najbolji omjer cijene i kvalitete, vrlo vjerojatno ćete dobiti odgovor - internet. To potvrđuju i rezultati najnovijeg "Best Buy Award" istraživanja provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta GfK na nacionalno reprezentativnom uzorku za opću populaciju u Republici Hrvatskoj.

U ovom posebnom istraživanju, građane se pitalo: "Koji vam mediji, općenito, u Hrvatskoj nude najbolji omjer cijene i kvalitete?". Na prvo mjesto, građani uvjerljivo pozicioniraju - "internet" (24,8% ispitanika), a tek zatim navode - "televizija" (15,4%). 

Otvorena pitanja

Kako je pitanje bilo otvorenog tipa i ispitanici su mogli slobodno navoditi "medije, općenito, koji po njihovom mišljenju nude najbolji omjer cijene i kvalitete", u daljnjim odgovorima pojavljuju se i medijske kategorije (radio, tisak i sl.), ali i konkretni mediji (24sata, Večernji, Jutarnji, Nova TV, Globus, RTL, HRT, Slobodna dalmacija...). Zanimljivo je da se "24sata", kao konkretan komercijalni medijski brand, pozicionirao odmah iza općenitih medijskih kategorija - interneta i televizije. 

Preslagivanja među televizijama

Jednako je tako zanimljivo da se u redoslijedu, Nova TV pozicionirala ispred RTL-a, ali i iznad, do prije nekoliko godina nedodirljivog - HRT-a. Nekada nedostižan HRT, u ovoj se ljestvici smjestio tek na jedanaestom mjestu iza vodećih dnevnih novina (24sata, Večernji, Jutarnji), te iza svoje direktne televizijske konkurencije (Nova TV i RTL). 

Čestitke, nakon ovog istraživanja, zaslužuje i "Globus", koji se jedini na ovoj ljestvici pojavio kao predstavnik tjednika, ali i tiskanih magazina općenito. 

Best Buy Award Hrvatska, kategorija: Mediji općenito

Otvoreno anketno pitanje: "Koji vam mediji, općenito, nude najbolji omjer cijene i kvalitete?", N=400; reprezentativni uzorak za opću populaciju RH, rujan 2010.

  1. internet = 24,8%
  2. televizija = 15,4%
  3. 24 sata = 5,7%
  4. Večernji = 3,7%
  5. Jutarnji = 3,6%
  6. radio = 3,5%
  7. Nova TV = 3,2%
  8. Globus = 2,2%
  9. RTL = 1,9%
  10. tisak = 1,9%
  11. HRT = 1,8%
  12. Slobodna dalmacija = 1,3%
  13. Ostalo = 11,3%
  14. Ne znam/Bez odgovora = 19,7%

Copyright (c) 2010: Axios, PWC, GfK

Idi na 24sata

Komentari 6

  • ljudi 16.12.2010.

    Citiram: Ugasi TV vidis da te truje, postenog coveka nateruju da psuje, a onda ce oni kao Hitler i Causevsku s polozaja pasti uz larmu i tresku. Agresivni nastupi politicara se prenose na narod indirektno i onda je reuzltat da narod podivlja sto nama i nije tesko. To vam je isto kada stalno galamite u kuci, pa se cudite sto vam je dijete divljak. Ima od koga da vidi!

  • AliceNegativePorcelain 05.12.2010.

    Hahahaha, u Srbiji odavno. Mislim, od pre 2, 3 godine Srbi najvise u procentima koriste internet, najveci smo zavisnici neta, te najvise vremena provodimo na fejzbuku. U procentima. Ovo nije nikakva hvala, ovo je jedna velika zalba kako nam ljudi sve vise vremena provode sedeci ispred kompa, i gubeci vreme. Mada, ko sam ja da pricam. Danas sam morala ucit istoriju, a sedela sam za kompom. xD

  • andraš 04.12.2010.

    Razlika između televizije i interneta je ta što na Internetu reklame ne izlaze svakih 20 minuta i traju 10 minuta! Taman se uživim u film, kad ono reklama, pa nikad da prestane, a sve gluplja od gluplje...posuđe, kosmodisk, čudotvoran prah za krpanje odjeće...... Onda odem na internet da vidim kako se zove film koji sam gledao, jer sam od silnih reklama zaboravio i šta sam gledao!

Komentiraj...
Vidi sve komentare