Kada je riječ o medijima u Hrvatskoj, hrvatski građani, kada važu omjer cijene i kvalitete, na prvo mjesto stavljaju uvjerljivo - "internet", a tek onda "televiziju"...
U Hrvatskoj je internet s trona uspio svrgnuti televiziju?
Zagreb, 29. studeni 2010. -
Ako prosječnog stanovnika Hrvatske upitate koji mu medij nudi najbolji omjer
cijene i kvalitete, vrlo vjerojatno ćete dobiti odgovor - internet.
U ovom posebnom
istraživanju, građane se pitalo: "Koji vam mediji, općenito, u Hrvatskoj
nude najbolji omjer cijene i kvalitete?".
Otvorena pitanja
Kako je pitanje bilo
otvorenog tipa i ispitanici su mogli slobodno navoditi "medije, općenito,
koji po njihovom mišljenju nude najbolji omjer cijene i kvalitete", u
daljnjim odgovorima pojavljuju se i medijske kategorije (radio, tisak i sl.),
ali i konkretni mediji (24sata, Večernji, Jutarnji, Nova TV, Globus, RTL, HRT,
Slobodna dalmacija...).
Preslagivanja među
televizijama
Jednako je tako zanimljivo
da se u redoslijedu, Nova TV pozicionirala ispred RTL-a, ali i iznad, do prije
nekoliko godina nedodirljivog - HRT-a.
Čestitke, nakon ovog
istraživanja, zaslužuje i "Globus", koji se jedini na ovoj ljestvici
pojavio kao predstavnik tjednika, ali i tiskanih magazina općenito.
Best Buy Award Hrvatska
Otvoreno anketno pitanje: "Koji
vam mediji, općenito, nude najbolji omjer cijene i kvalitete?", N=400; reprezentativni
uzorak za opću populaciju RH, rujan 2010.
- internet = 24,8%
- televizija = 15,4%
- 24 sata = 5,7%
- Večernji = 3,7%
- Jutarnji = 3,6%
- radio = 3,5%
- Nova TV = 3,2%
- Globus = 2,2%
- RTL = 1,9%
- tisak = 1,9%
- HRT = 1,8%
- Slobodna dalmacija =
1,3%
- Ostalo = 11,3%
- Ne znam/Bez odgovora = 19,7%
Copyright (c) 2010: Axios,
PWC, GfK