To je to što me zanima!

Vjetar je "bacao" avione: Zbog oluje Xaver nisu mogli sletjeti

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Dash Brussels Airlines u četvrtak nije mogao sletjeti u zračnu luku u Birminghamu. To nije pošlo za rukom niti pilotima Boeinga 777. Sletio je u drugu zračnu luku
Vidi originalni članak

Zbog oluje Xaver dva zrakoplova u četvrtak nisu mogla "od prve" sletjeti u zračnu luku u Birminghamu. Dash 8 Brussels Airlines "stao" je iznad piste te su piloti nakon kratkog "premišljanja" odlučili pokušati sletjeti.  

Zrakoplov se počeo približavati pisti, ali ga je vjetar počeo ljuljati i zanositi tako da se zrakoplov opet podigao u zrak. Kasnije se spustio i nitko nije ozlijeđen. 

Prema jednim informacijama  iz drugog je pokušaja uspio sletjeti u Birmingham. Prema drugim, preusmjerili su ga u zračnu luku East Midlands International Airport smještenu u North West Leicestershireu. 

Drugi zrakoplov koji je imao problema sa slijetanjem u Birmingham je bio Boeing 777 u vlasništvu kompanije Emirates. Njega su navodno preusmjerili u londonski Gatwick gdje je uspješno sletio, napunio gorivo te se vratio u  Birmingham

Idi na 24sata

Komentari 28

  • komentator s marsa 06.12.2013.

    ružno za vidit na ekranu a ne bit u tom avionu.

  • POTPEC 06.12.2013.

    I šta bi ja sad triba plakat zbog nesposobnosti osoblja na zemlji koji ne mogu ili ne znaju kod koje brzine vjetra avioon ne može sljetljeti.

  • Velečasni 1 06.12.2013.

    Brzina olujnog vjetra koja prelazi minimalnu brzinu aviona potrebnu za održavanje uzgona kompenzira pad brzine aviona u slijetanju,tako da teoretski avion može lebdjeti na mjestu s tim vjetrom u nos.Suprotno, s takvim vjetrom u rep,brzina aviona mora biti minimalno dvostruka od brzine vjetra da bi se održao uzgon.U praksi se takve opasne situacije izbjegavaju.

Komentiraj...
Vidi sve komentare