To je to što me zanima!

Na MIG-u otkazala hidraulika, a zatim se zapalio motor aviona

Na MIG-u su zakazala dva hidraulična sustava nakon čega je izbio požar. U kabini se počelo dimiti, a pilot Hrženjak je ciljano letio što više krugova da potroši gorivo
Vidi originalni članak

Na izvanrednoj konferenciji MORH-a u utorak u 18 sati rečeno je kako je do pada MIG-a 21 došlo zbog otkaza na dva hidrulična sustava nakon čega se zapalio i motor. U kabini je nastao dim.

- Bio sam na 500 metara sa brzinom od 400 kilometara i nedostajalo mi je 15 sekundi da sletim. Kad sam shvatio da je avion potpuno neupravljiv jedino na što sam gledao da izbjegnem kuće - rekao je pilot Hrženjak koji iza sebe ima 25 godina iskustva.

Avion se srušio u 14.47, a pilot se uspio katapultirati sa visine od 200 metara. Namjerno je napravio iznad Velike Gorice što više krugova kako bi potrošio gorivo odnosno da bi posljedice bile što manje.

Nije poznato koliko je avion HRZ-a star, a rečeno je tek da se radi o MIG-u iz generacije '78-'81.

Formirana su dva povjerenstva koja su zadužena za otkrivanje uzorka ove nesreće. Jedno povjerenstvo tražit će isključivo uzroke požara i otkazivanja hidrauličnog sustava, a drugo da li je bilo pogrešaka u zapovjednom lancu. Nakon zavšetka tog istraživanja izvještaj će biti javno objavljen, rekao je zapovjednik HRZ-a i PZO-a Dražen Šćuri.

MIG je bio na obilježavanju akcije Oluja. Uz to što je bio u preletu iznad Knina, na Danima otvorenih vrata u zračnoj bazi na Zemuniku mogli su ga razgledati uz raznu vojnu tehniku.

MORH je naveo da je ovo zrakoplov koji nije bio na remontu u Ukrajini.

Idi na 24sata

Komentari 71

  • legaos 06.08.2014.

    Znaju da imaju škart avijone i opet stavljaju ljude da lete ,žalosno sve skupa

  • tabula 06.08.2014.

    Ma ljudi, sve je ovo Putin zakuho.

  • santol1 05.08.2014.

    Ovo priopćenje je dokaz kako u MORH-u rade podobni, a ne stručni. Dobili su točne podatke od ZHRZ, ali su ih pogrešno preveli!

Komentiraj...
Vidi sve komentare