To je to što me zanima!

Za digitalno oglašavanje lani potrošeno 1,6 mlrd. kn

Tri četvrtine digitalne potrošnje odlazi društvenim mrežama i Googleu
Vidi originalni članak

Digital Pub, prva konferencija u Hrvatskoj posvećena digitalnom marketingu, oglašavanju i medijima, održala se u petak u zagrebačkom Petom kupeu, a okupila je hrvatske i inozemne stručnjake digitalnog oglašavanja.

U fokusu događanja bilo je istraživanje o potrošnji na digitalno oglašavanje - digitalni AdEx, koje je Hrvatska udruga digitalnih izdavača izradila u suradnji s austrijskom agencijom Momentum te lokalnim partnerom Ipsosom. O važnosti istraživanja govorio je Maximilian Mondel, suosnivač Momentuma, a nakon njega i Petar Pavić, suosnivač S.T.A.R. Digital grupe te član HUDI-jeve radne skupine za AdEx. Prema rezultatima, iznos potrošnje u digitalnom oglašavanju na hrvatskom tržištu za 2020. godinu iznosio je milijardu kuna, dok je za 2021. iznosio više od milijardu i 600 milijuna kuna. Pavić je rekao kako je taj iznos šokantan s obzirom na dosadašnje procjene o veličini tržišta te da se tri četvrtine digitalnog oglašavanja odnosi na društvene mreže i Google.

- Najnovija istraživanja pokazuju da na globalnoj razini američke kompanije Google, Facebook, Microsoft i Amazon ostvaruju pedeset posto globalnih prihoda od oglašavanja. S obzirom na taj podatak, podaci za Hrvatsku i ne čude - rekao je Pavić.

Dodijeljene su i tri nagrade HUDI-ja za 2021. Medijska agencija godine u ovom izboru je RealGrupa, oglašivač godine je McDonald's Globalna hrana, a najbolji medijski izvozni proizvod SofaScore.

Nakon toga predavanje je održao zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa, Mykhailo Sapiton, koji je ispričao s čime se sve suočavaju mediji tijekom rata. Nakon toga uslijedio je stručni dio programa gdje su stručnjaci Dragan Jeličić, direktor development i performance odjela u 24sata, Ivan Pleše, operativni direktor Indexa, i Luka Zubović, Traffic and Analytics Leading Specialist, Hanza Media, govorili o integraciji oglasnih tehnologija na portale. Marija Sitar, vlasnica tvrtke Calluro, komentirala je mogućnosti financiranja iz EU fondova za medijsku industriju. O analitici su pričali Vladimir Janković, zamjenik glavnog urednika Jutarnjeg lista, Olga Nemčanin i Miloš Stanić, zaduženi za prodaju i strategiju u Smartoctu, te Andreas Demuth, CEO Upscorea. Medijski partneri konferencije su 24sata, Jutarnji, Index, Nova TV, RTL, Telegram, Tportal, Bug i Netokracija.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare