To je to što me zanima!

Brigadir Selak prisilno sletio zbog kvara motora MiG-a 21

Hrvatski brigadir Ivan Selak morao je danas prisilno sletjeti nakon što je osjetio podrhtavanje i vibracije zbog promjene tlaka u motoru MiG-a. Pilot je neozlijeđen
Vidi originalni članak

Tijekom redovitih letačkih aktivnosti borbenog zrakoplova MiG-21, brigadir Ivan Selak oko 13.30 sati morao je prisilno sletjeti nakon uočenih nepredviđenih vibracija, priopćio je MORH.

Ističu kako je slijetanje učinjeno iz mjera predostrožnostisukladno standardnim procedurama, a Selak se bez ikakvih poteškoća vratio u zračnu bazu Pleso.

Prema procjeni testnog pilota, moguće je, kako se radilo o manjem tehničkom problemu, a navedena situacija prilikom testiranja zrakoplova ne ulazi u kategoriju 'izvanrednih događaja', dodaju iz MORH-a.

Navedeni let borbenog zrakoplova, bio je dio najavljenih i planiranih ovotjednih zadaća Hrvatskog ratnog zrakoplovstva i protuzračne obrane, u kojima su piloti zrakoplova MiG-21 provodili redovite letačke aktivnosti na području Osječko-baranjske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Sisačko-moslavačke, Bjelovarsko-bilogorske i Zagrebačke županije.

Bio na remontu u Ukrajini

Inače, radi se o motoru koji je remontiran u rumunjskom zavodu Aerostar neposredno prije nego što je avion otišao u Ukrajinu. U Ukrajini su ga samo ugradili u avion, piše Defender.hr pozivajući se na informacije iz MORH-a. 

Navodno je motor imao samo 50 sati rada. 

Ovo je trebao biti posljednji ispitni let ovoga MiG-21 ev.broja 118 prije primopredaje sa Ukrajinom jer je radar odradio sve postavljene zahtjeve, piše Defender, ali zbog kvara na motoru i Ukrajinci i Hrvatsko ratno zrakoplovstvo su na gubitku.

Idi na 24sata

Komentari 95

  • Sin_G 20.12.2014.

    treba kompletno preći na zapadnu tehniku ..... USA USA !!!

  • 14.12.2014.

    Još imamo i spremne poljoprivredne dvokrilce za ručno bacanje bombi, slična izrada od grunfa. patraljez je iza sica kojeg poslužuje kopilot.

  • Security_Advisor 13.12.2014.

    Zbog toga je i let BA radio 360 pri samom prilazu Plesu.Sve ovo oko remonta je malo žešća sprdačina.U prvom redu vi zrakoplovi nisu ni trebali ići na remont zbog isteka svih resursa.To su odavno rekli stručnjaci iz MiG-a,dakle tvrtke koja je konstruirala i proizvela ove zrakoplove.Naši piloti leteći u ovim zrakoplovima doslovce igraju ruski rulet.Jedina je opcija nabaviti novi tip zrakoplova za HRZ jer nekakvi "smart defence" nikako ne dolazi u obzir.Hrvatska mora imati nadzvučnu komponentu jer je to jedna od garancija sigurnosti same države.Žalosno je na kakvu je razinu dovedena HV ovakvom nebrigom i nemarom.Sramota!!

Komentiraj...
Vidi sve komentare