Hrvatski brigadir Ivan Selak morao je danas prisilno sletjeti nakon što je osjetio podrhtavanje i vibracije zbog promjene tlaka u motoru MiG-a. Pilot je neozlijeđen
Brigadir Selak prisilno sletio zbog kvara motora MiG-a 21
Tijekom redovitih letačkih aktivnosti borbenog zrakoplova MiG-21, brigadir Ivan Selak oko 13.30 sati morao je prisilno sletjeti nakon uočenih nepredviđenih vibracija, priopćio je MORH.
Ističu kako je slijetanje učinjeno iz mjera predostrožnosti i sukladno standardnim procedurama, a Selak se bez ikakvih poteškoća vratio u zračnu bazu Pleso.
Prema procjeni testnog pilota, moguće je, kako se radilo o manjem tehničkom problemu, a navedena situacija prilikom testiranja zrakoplova ne ulazi u kategoriju 'izvanrednih događaja', dodaju iz MORH-a.
Navedeni let borbenog zrakoplova, bio je dio najavljenih i planiranih ovotjednih zadaća Hrvatskog ratnog zrakoplovstva i protuzračne obrane, u kojima su piloti zrakoplova MiG-21 provodili redovite letačke aktivnosti na području Osječko-baranjske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Sisačko-moslavačke, Bjelovarsko-bilogorske i Zagrebačke županije.
Bio na remontu u Ukrajini
Inače, radi se o motoru koji je remontiran u rumunjskom zavodu Aerostar neposredno prije nego što je avion otišao u Ukrajinu. U Ukrajini su ga samo ugradili u avion, piše Defender.hr pozivajući se na informacije iz MORH-a.
Navodno je motor imao samo 50 sati rada.
Ovo je trebao biti posljednji ispitni let ovoga MiG-21 ev.broja 118 prije primopredaje sa Ukrajinom jer je radar odradio sve postavljene zahtjeve, piše Defender, ali zbog kvara na motoru i Ukrajinci i Hrvatsko ratno zrakoplovstvo su na gubitku.