To je to što me zanima!

ZET: Propada sustav nadzora gradskog prijevoza od 10 mil. €

Smisao je dijelom izgubilo i elektroničko plaćanje prijevoza te elektroničke kartice u koje su uložili oko pet milijuna kuna. ZET nije izvijestio zašto se ulaganje ne isplati
Vidi originalni članak

Sustav nadzora gradskog prijevoza Atron, vrijedan deset milijuna eura, nije više u funkciji jer je ZET ljude koji su radili na njegovu održavanju premjestio u druge odjele. Večernji list piše kako je smisao dijelom izgubilo i elektroničko plaćanje prijevoza u koje su uložili oko pet milijuna kuna. ZET nije izvijestio zašto se takvo ulaganje ne isplati. Atron je inače sustav koji regulira broj tramvaja na prugama, mjeri njihovo vrijeme dolaska i odlaska, a te podatke šalje na infostupove na tramvajskim postajama.

Vlakiće od 700.000 eura "čuvaju" u garaži

Turistički vlakiće ZET-a su u garaži na "sigurnom", iako leasing rate svakog mjeseca stižu na naplatu. Mjesečna rata je nešto manje od 100.000 kuna, a dva vlakića su 2008. godine kupili za 700.000 eura. Dubai je čak odustao od njihove kupnje, a tadašnji direktor ZET-a, Ivan Tolić, objasnio je kako su skupi jer je u cijenu uključeno održavanje te osiguranje.

Prorjeđuju vozne redove

ZET-ovi autobusi od 1. ožujka više ne voze od Donje Bistre do Kraljevog Vrha jer im je navodno posao nerentabilan. Presečki grupa se sada brine o lokalnom prijevozu u toj općini, a putnici će godišnju iskaznicu ZET-a moći koristiti i za vožnju Presečkim. U Zagrebu će se smanjiti promet autobusnih linija, a neki neće više voziti nedjeljom.

Idi na 24sata

Komentari 20

  • torrente 06.03.2011.

    što zagreb dobru vlast ima ,izaberite opet bandića i kumove i sdp.stvarno ste pametni.kao i spilćani sa kerumom ne možete promašiti.biti će još fontana i ostali čuda

  • Njonjo i Anemični 05.03.2011.

    ***admin*** Molimo pišite malim slovima.

  • marg 05.03.2011.

    ...od 13 000 ljudi u holdingu 90% je napismene bagre (ne žele učiti i usvajati nova znanja), ostatak ako je pismen svakako je otvorio sebi ili familiji u gradskim prostorima neki posao ili daje u podnajam, ovo je samo još jedan slučaj kako ići u korak s Europskim gradovima koji su stalno u Europi, a ne samo kako bi se trebaloo opravdati nekakav dodatni trošak i investicija iz proračuna. ko će tim ljudima objasniti da su inženjeri koji održavaju te el. panoe veća investicija od njih samih i koliko košta njihova izobrazba, ali rođe nemogu intelektualno tako daleko pa nema inženjera strojarstva, elektrotehnike i sl. fakulteta... bljak

Komentiraj...
Vidi sve komentare