To je to što me zanima!

Eurosong predstavio novi izgled

Eurosong slavi 70 godina s novim vizualnim identitetom! Austrija domaćin, a srce Eurosonga kuca jače nego ikad uz 3D 'Kameleonsko srce'
Vidi originalni članak

Eurosong, najpoznatije svjetsko glazbeno natjecanje, ulazi u svoju jubilarnu 70. godinu s potpuno novim vizualnim identitetom i najavom velikog slavlja u Austriji iduće godine.

Ova promjena dolazi nakon što je JJ trijumfirao u Baselu 2025. s pjesmom 'Wasted Love', donijevši domaćinstvo prestižnog natjecanja upravo Austriji.

NAJBIZARNIJI SPEKTAKL Putinovizija: Kad ti ne daju na Eurosong, organiziraš svoj. Tu su diktature, komunisti i Srbi!

Organizatori su svijetu predstavili osvježeni logotip, nastao iz legendarnog ručno nacrtanog dizajna koji je obilježio Eurosong posljednja dva desetljeća. 

Srce Eurosonga, prepoznatljiv simbol, sada kuca snažnije nego ikad i ostaje u središtu novog vizualnog rješenja. Posebna inovacija je 3D 'Kameleonsko srce', koje može mijenjati izgled i upijati glazbene, kulturne i nacionalne utjecaje te reflektirati identitet zemlje domaćina, izvođača ili teme, ali uvijek zrači esenciju Eurosonga.

NEUSTRAŠIVA UMJETNICA FOTO Finkinja Erika istaknula je bujni dekolte: 'Morala sam za Eurosong pokriti svoju guzu...'

Povodom ove velike obljetnice, predstavljen je i poseban jubilejski emblem - srce sastavljeno od 70 slojeva, od kojih svaki označava jednu godinu prepune pjesme, sjaja i emocija. I dok pripreme za 70. natjecanje započinju, publika iz Europe i čitavog svijeta može očekivati još više iznenađenja i uzbudljivih aktivnosti koje će obilježiti slavlje sedam desetljeća ujedinjenih glazbom.

- Eurosong je oduvijek bio priča o evoluciji, glazbenoj, kulturnoj i kreativnoj. Ova obnova brenda odaje počast 70 nevjerojatnih godina, dok istovremeno vodi brend u uzbudljivu budućnost. Smjelo je, razigrano i puno srca, baš kao i samo natjecanje. Ponosni smo što to predstavljamo svijetu - rekao je Martin Green, direktor Eurosonga.

OGLASIO SE NAKON ISPADANJA Marko Bošnjak: Izrael ne treba biti na Eurosongu, ni Ukrajina

- Naš novi logo i vizualni identitet osmišljeni su kako bi ESC brend bio jasniji na digitalnim platformama, okupio našu obitelj projekata pod zajednički okvir i zaštitio brend globalno za članove EBU-a, jer natjecanje nastavlja privlačiti novu publiku diljem svijeta - zaključio je.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • komentator/Luka 18.08.2025.

    izgleda sve gore

  • EmaE 18.08.2025.

    Malo je Gay …

Komentiraj...
Vidi sve komentare