To je to što me zanima!

Grle se i leže jedna na drugoj: Mama i kćer reklamiraju rublje

Majka i 19-godišnja kćer nisu profesionalni modeli, a u kampanji su se našle jer su bile susjede vlasnika kompanije The Lake and Stars koja prozvodi žensko rublje
Vidi originalni članak

Modna industrija uvijek iznova pronalazi nove načine kako iznenaditi i zainteresirati potrošača, ali u nekim slučajevima znaju i pretjerati. Reakcije kupaca daju naslutiti kako se upravo to dogodilo modnoj kući The Lake and Stars koja je sa svojom novom kampanjom, čini se, otišla korak predaleko.  

Umjesto manekenki za svoju novu kampanju zaposlili su majku i njenu 19-godišnju kćer, koje su takvu priliku dobile zato što su prve susjede direktora kompanije u New Yorku. Nakon što su se potrošači zapitali bi li nova kampanja trebala biti seksi i je li cilj šokirati ljude 'izazovnim' pozama u kojima se nalaze majka i kćer, službeni odgovor je još više iznenadio.

Naime, kampanjom za novu kolekciju , čini se, uopće nisu htjeli reklamirati rublje.

- Veliki broj tema kojima se bavimo dotiče se psihologije između žena dok odrastaju i pronalaze svoje mjesto u obitelji ili na poslu. To nije ništa šokantno. Nismo imali namjeru šokirati ljude kako bi ih potaknuli na dijalog o ovim temema. Samo se pokušavamo suočiti s nekima od ovih pitanja, o kojima smatramo da ljudi nedovoljno razgovaraju - rekla je M. Zilberman, jedna od suvlasnica kompanije.

Dodala je i da je cilj kampanje da se potakne diskusija o tome kakav odnos imaju mlađe generacije sa starijima i obrnuto. Rekla je i kako im je želja da se njihovi kupci prilikom gledanja promo materija s majkom i kćeri zapitaju 'Koja je od njih dvije zapravo seksi?'.

Idi na 24sata

Komentari 79

  • lilly_1 05.12.2011.

    Malo mi je to vulgarno - mama i kcer u sexy donjem rublju...

  • 16.11.2011.

    manekenke vecinom anoreksicne tuke,ni ljepote ni pamati-sminke-spartlom strugat,pojavi se ponekad i lijepa i zgodna,simpaticna

  • mm2111 15.11.2011.

    SVE NENORMALNO,DANAS JE SASVIM NORMALNO, ali bitno da je reklama uspjela

Komentiraj...
Vidi sve komentare