Vojvotkinja od Sussexa Meghan Markle (38) nedavno je predstavila modnu kolekciju Smart Set, koja je nastala u suradnji s organizacijom Smart Works, a čine ju isključivo poslovni odjevni komadi. Tako je kreirala kolekciju za žene kojoj je cilj potaknuti i stvoriti osjećaj zajedništva. Odluku je donijela nakon što je posjetila samo nekoliko organizacija koje pružaju pomoć i savjete nezaposlenim ženama slabijeg financijskog statusa.
POGLEDAJTE VIDEO:
Meghan je odabrala brendove koji će s njom surađivati i dizajnirati mini-kolekciju koju čine haljina, klasične crne hlače, sako, bijela košulja i crna torba. Najpopularniji među dizajniranim artiklima je haljina s tri-četvrt rukavima koja doseže nešto iznad koljena. Prodaje se u trima bojama: plavoj, crvenoj i crnoj. To je ujedno i najpovoljniji komad, budući da njegova cijena iznosi nešto više od 150 kuna.
Prodaja odjeća ima i plemenitu svrhu - za svaki prodani komad, jedan identičan će biti doniran organizaciji Smart Works koja će ih zatim pokloniti svojim štićenicama. Meghan je još u rujanskom izdanju časopisa Vogue istaknula koliko joj je bitno humanitarno djelovanje, a tvrtku Smart Works odabrala je jer joj se sviđa mreža žena koje se međusobno podržavaju i osnažuju u profesionalnom djelovanju.
Kolekcija je sastavljena od Jigsaw odijela, John Lewis&Partners torbe, haljine Marks&Spencer i bijele košulje Misha Noo, a odiše minimalizmom i klasičnim krojevima. Za vrijeme nastajanja kolekcije, Meghan je često privatno posjećivala Smart Works centre u zapadnom Londonu, a u prošlosti je donirala komade iz vlastitog ormara.
POGLEDAJTE NOVU EPIZODU SERIJALA 'ZENZACIJA':