To je to što me zanima!

Rita za 4,4 mil. kn postala lice Madonninog modnog brenda

Lourdes već neko vrijeme obožava Ritu i bila je na nekoliko njezinih koncerata. Uvjerila je mamu da bi upravo mlada pjevačica bila odlična za kampanju, kaže izvor
Vidi originalni članak

Pjevačica je već snimila reklamnu kampanju u kojoj će biti zaštitno lice brenda Material Girl čije su dizajnerice Madonna (54) i njezina kći Lourdes (16). Rita Ora (22) potpisala je ugovor vrijedan 500 tisuća funti, to jest 4,4 milijuna kuna. 

- Lourdes već neko vrijeme obožava Ritu i bila je na nekoliko njezinih koncerata. Uvjerila je mamu da bi upravo mlada pjevačica bila odlično lice za njihovu kampanju. Rita i Madonna upoznale su se prošli tjedan na Met balu u New Yorku. Rita ju je oduševila svojim ponašanjem pa je Madonna pristala na kćerinu ideju - rekao je izvor te dodao da Rita nije ni trenutka razmišljala hoće li prihvatiti ponudu. Odmah je pristala. 

- Nada se da će joj ti biti odskočna daska za veću popularnost u Americi - rekao je izvor. 

Zaštitno lice brenda Material Girl bile su i Kelly Osbourne, Georgia May Jagger i Taylor Momsen. Brend je namijenjen tinejdžerima. 

Idi na 24sata

Komentari 5

  • WOMANIZER 16.05.2013.

    pa super, možda ju madonna još malo i progura! :)

  • chelseaMG 16.05.2013.

    lijepa lova.

  • vali30 16.05.2013.

    bome mala lourdes više nije tako mala, i prekrasna je :)

Komentiraj...
Vidi sve komentare