To je to što me zanima!

Najveći YouTube spektakl ikad u regiji: Dolazi 10.000 fanova!

JoomBoos povodom svog trećeg rođendana i 500.000 YouTube pretplatnika, 21.10. u Arenu Zagreb dovodi najjaču svjetsku YouTube zvijezdu, najjače regionalne YouTubere te priprema neviđeni spektakl
Vidi originalni članak

Povodom trećeg rođendana, JoomBoos organizira 'Totalni JoomBoos', do sada neviđeni YouTube spektakl. Njime se na vjernosti želi zahvaliti svojim pratiteljima – kojih je samo na YouTubeu oko 500.000.

U petak, 21.09. otkrit će se ime svjetske YouTube zvijezde koja dolazi u Zagreb. Do sada je preko pedesetak najjačih regionalnih YouTubera najavilo svoj dolazak na proslavu JoomBoosovog trećeg rođendana, a ta brojka se iz dana u dan povećava. Ukupno svi zajedno imaju preko 5 milijuna pratitelja, tako da u nedjelju 21.10. Arena Zagreb postaje središe regionalne YouTube scene.

Na proslavi se očekuje oko 10.000 fanova koji će uz bogat cjelodnevni program dobiti priliku upoznati i pozdraviti svoje idole uživo.

- Iako još uvijek nismo objavili tko od YouTubera sve dolazi, potražnja za kartama već sada je daleko iznad naš početnih očekivanja. Nakon što u petak objavimo koji svjetski YouTuber dolazi u Zagreb, bojimo se da bi karte mogle biti rasprodane u samo nekoliko dana - rekao je Matej Lončarić, glavni i odgovorni za Totalni JoomBoos.

Na Totalnom JoomBoosu posjetitelji će imati priliku prisustvovati prvom youtuberskom koncertu ikad na kojem će najjači regionalni YouTuberi uživo izvesti svoje najpoznatije hitove, a zabavljat će fanove i uz dodatne aktivnosti poput turnira u Fortniteu, izvođenjem raznih izazova na pozornici i još mnogo toga.

Po prvi puta uživo izvest će se navijački hit sa Svjetskog prvenstva u Rusiji

"Tko se boji vuka još" pjesma iz JoomBoosove najnagrađivanije serije "Isti san". Nakon objave tjednima je držala prvo mjesto kao najpopularniji videozapis na YouTubeu u Hrvatskoj.

"Balkanska scena" neslužbena je himna balkanske YouTube scene.

Podsjetimo, prije tri godine otvoren je JoomBoos YouTube kanal na kojem su mladi i ambiciozni kreatori dobili priliku pokazati svoju kreativnost. U sklopu pokretanja JoomBoos YouTube kanala Hrvatsku je tada posjetio Vitaly, jedan od najpoznatijih svjetskih prankstera.

Danas je JoomBoos iz običnog YouTube kanala prerastao u vodeći brend za mlade koji na mjesečnoj razini i na svim svojim platformama okuplja gotovo dva milijuna jedinstvenih korisnika.

JoomBoosovi projekti poput prve YouTube serije za mlade i prvog talent showa na svijetu su jedni od najuspješnijih i najnagrađivanijih projekata u regiji, ali i u svijetu. U New Yorku je prošle godine JoomBoos proglašen najinovativnijim medijskim projektom na svijetu.

Generalni pokrovitelj festivala je Vipnet, a karte i više detalja o spektaklu možete pronaći na službenoj stranici Totalnog JoomBoosa.

 


Idi na 24sata