To je to što me zanima!

Iz tostera vam iskače grb voljenog kluba za doručak

Uskoro bi se na hrvatskom navijačkom tržištu mogao naći tost s grbom Dinama i Hajduka. Veliki svjetski klubovi se reklamiraju na gotovo svemu
Vidi originalni članak

Dresovi, kape i šalovi obavezna su oprema. To je 'pod normalno’. No europski nogometni klubovi traže ekstra profit i na sve moguće načine pronalaze “alternativne puteve” do džepova najzagriženijih navijača.
Uz dude s klupskim logom, posude za pse ili opremu za golf, počeli su prodavati i - opremu za kućanstvo! Najnoviji hit je toster. Ne samo što je u bojama voljenoga kluba, on peče tost s klupskim grbom, poput ovog njemačkoga drugoligaša St. Paulija.
Ovaj crno-bijeli toster hamburškoga kluba stoji otprilike kao i klupski dres - 39 eura.  Najveći engleski klubovi poput Arsenala ili Chelseaja imaju ga u ponudi još od prošle godine i prodaje se više nego dobro. Proći će još koji mjesec, možda i godina, ali toster-moda je neizbježna. Ujutro će Dinamovi i Hajdukovi fanatici peći tost sa znakom svoga kluba.
I dok većina europskih klubova, čak i njemački drugoligaši poput St. Paulija, dobar dio budžeta osigurava prodajući najrazličitije klupske suvenire, u Hrvatskoj je taj biznis ipak tek u povojima. U usporedbi s europskim klubovima, “bijeli” i “modri” zarađuju samo mrvice.  Hajduk na Poljudu ima veliki “fan shop”, a Dinamo ga na Maksimiru još nema unatoč vojsci vjernih navijača.
Najveći je razlog potpuno promašena obnova stadiona. Prostorije gdje je trebala biti trgovina do danas nisu u funkciji.
Nekoć je “fan shop” postojao, u vrijeme dok se klub zvao Croatia.
Doduše, nad ulazom je pisalo: “Fun Shop” (zabavni dućan?!).
Službeni Dinamovi suveniri danas se prodaju na nekoliko lokacija u gradu i “modri” moraju dijeliti zaradu s trgovcima - ubiru postotak od svakog prodanog artikla.
Do prošlog ljeta dobro se prodavao Modrićev dres s brojem deset. I u Splitu je najprodavanjija bila “desetka”. Ona Nike Kranjčara.

ZELENO-BIJELA REKLAMA I ZA COCA COLU
Milijune funti Celtic u godini zaradi od prodaje klupskih suvenira. Imaju i vlastitu verziju igre “Monopol”, stoji oko dvadeset funti, te čipove i karte za poker. Na njihovu stadionu i reklama za “coca-colu” je - zeleno bijela.
DUDE S GRBOM ZA NAJMLAĐE NAVIJAČE RANGERSA
Zaboravite tradicionalno učlanjenje djeteta u klub čim se rodi. Najzagriženijim navijačima Glasgow Rangersa to više nije dovoljno i zato za svega 3,99 funti u klupskoj trgovini mogu kupiti dude s grbom kluba koji je 51 put bio prvak Škotske.
ST. PAULI IMA POSEBNU DASKU ZA SKEJTERE
U suradnji s jednim njemačkim proizvođačem skateboardova, St. Pauli na tržište je izbacio i vlastitu dasku za “skate”. Sve je tu: navijači, igrač u smeđe-bijelom dresu i gusarski logo alternativnog kluba iz Hamburga - mrtvačka glava.
BEZ WEST HAMA NI NA PIKADO
Budući da su istraživanja pokazala kako mnogi nogometni fanatici na Otoku vole pikado, engleski klubovi poput West Ham Uniteda za dvije funte prodaju pera za pikado-strelice s klupskim grbom.
GOLFERI SU IDEALNE MUŠTERIJE
Torbe, palice, majice, loptice s klupskim znakom... Svi najveći engleski i škotski klubovi prodaju i opremu za golf u klupskim bojama. Pritom im na ruku ide to što golferi imaju nešto više novca od prosječnog navijača.
DINAMOV TOSTER
Simulacijom na plavo-bijelu Chelseajevu tosteru pokušali smo improvizirati izgled tostera s Dinamovim znakom. Ako se u Maksimiru zainteresiraju, on bi se mogao pojaviti na tržištu već iduće sezone...

Idi na 24sata

Komentari 7

  • z501 20.02.2009.

    dinamo i hajduk jedino mogu prodavati wc papir

  • gallaz 19.02.2009.

    Bilo bi super kad bi napravili tost sa sanaderovim likom. . . To bi bilo idealno za one koji su na dijeti - zgadi vam se hrana za cijeli dan :D

  • alo_mačko 19.02.2009.

    mogu se samo složit sa 11 BILI! XD

Komentiraj...
Vidi sve komentare