To je to što me zanima!

Opet kaos? I na 'Sepangu’ će biti jako, jako vruće...

Osjećate slabost u cijelom tijelu, puls luđački juri prema gore, a koncentracija pada. I sve to pri brzinama od 300 km/h, kaže vozač Adrian Sutil
Vidi originalni članak

Nitko iz Ferrarija nije se službeno očitovao o kvarovima bolida s kojima se u Australiji mučio svjetski prvak Kimi Raikkonen. Jedni tvrde - kriva je elektronika, a drugi u prvi plan guraju mehaniku. Sigurno je samo da je probleme pospješila ekstremno visoka australska temperatura. Slična vrućina vozače i momčadi očekuje i u drugoj utrci sezone, na malezijskom “Sepang International Circuitu”.
- Najgora je završnica utrke. Osjećate slabost u cijelom tijelu, puls luđački juri prema gore, a koncentracija pada. Uza sve te poteškoće, pri brzinama od 300 km/h, ne možete bistro razmišljati - donekle je nezgodnu poziciju za volanom F1-bolida tijekom utrka u toplijim krajevima pokušao dočarati njemački vozač Adrian Sutil. Čini se da je repriza kaotične utrke u Australiji vrlo realna opcija.

Idi na 24sata

Komentari 10

  • god of war 22.03.2008.

    i btw.ovo sve govorimo ako ostane SUHO na utrci,a što je moguće,da kiša padne,onda ode sve u kurac,na hrvatskom rečeno...

  • god of war 22.03.2008.

    @luckystrike...stari,aj ponovo pročitaj koji si poredak napisa...ti misliš da je kubica od raikonena jači ili čak massa od raikonena???? stari,za tvoju informaciju,massa je znatno lakši od ostatka vozača,znači,prvi će potegnut i prvi će u box,što ima i prednosti i negativne strane u tome...prednost:brzo se može odvojit od ostatka,pravit konstatna,brza vremena jer ima sve prazno ispred sebe,a nedostatak:prvi u boxu,kada izađe,promet ispred sebe,gume još nisu na temperaturi...a još je na će vozit na mekškoj mješavini guma ako se nevaram..a raikonen je teži,tvrđu komkponentu guma ima,a brz je u određenim stintovima,s toga,čisto sumnjam u taj poredak.....1.Raikonen,2.Massa,3Kubica/Heidfeld..ili stvarno ako mu se opet bude dalo pa ga sreća posluži,Hamilton možda dođe nekakvim čudom na postolje,što je šansa mala....

  • god of war 22.03.2008.

    hmm..neznam ja dali vi u redakciji znate strane jezike,i da bacite na www.sport1.de,pa će te saznat uzrok,koji je komentiran od strane M.Schumachera.....radi se o problemu koji na testu se uopće nije pojavljivao,nije o vna motoru,nego oko motora neki mali dio,ovo-ono..neznam kako da prevedem sa njemačkog na naški..ali otom potom.....nije bitno koliko je vruće,ferrari gazi,FORZA FERRARI

Komentiraj...
Vidi sve komentare