To je to što me zanima!

A1 uvodi nove tarife i popuste za povezivanje korisnika i usluga

Korisnici fiksnih usluga sada su dobili jednostavniju ponudu TV sadržaja u tri paketa, a TV usluga dobila je novo interaktivno sučelje, pa se i iz njega može pristupiti i YouTubeu
Vidi originalni članak

Korisnici telekom usluga u 'korona vremenu', osim velikih brzina i kvalitete mreža, od telekom operatora očekuju i jednostavnost, fleksibilnost te uštede, za što je potreban i novi pristup korisnicima i njihovim potrebama, istaknuli su u srijedu na konferenciji za medije tvrtke A1 Hrvatska.

- Prateći iskustva i potrebe korisnika u proteklih nekoliko mjeseci 'korona vremena', u A1 Hrvatska smo uočili da uz ostalo sve više očekuju i transparentnost u ponudama bez skrivenih troškova i mogućnosti upravljanja svojim računima - naglasila je na konferenciji glavna direktorica za privatne i male poslovne korisnike A1 Hrvatska Ivana Marković.

To im je, kako je dodala, potvrdilo i istraživanje iz srpnja ove godine koje je za taj telekom provela agencija Ipsos na uzorku od 406 ispitanika od 18 do 60 godina u cijeloj Hrvatskoj, a po kojemu se više od 91 posto ispitanih izjasnilo da želi transparentnu ponudu bez skrivenih troškova.

Njih 88,2 posto želi jednostavnost pri aktiviranju i deaktiviranju usluga u skladu s njihovim trenutnim potrebama, dok ih je 81 posto reklo da im je važno da mogu samostalno u aplikaciji ili na portalu upravljati tarifama i opcijama.

Mogućnost ostvarivanja dodatnih pogodnosti za povezivanje više usluga prioritet je za više od 86 posto ispitanika. 

- Naša istraživanja tijekom epidemije koronavirusa potvrdila su nam i da su se korisnici dosta dobro prilagodili situaciji te da se i oni digitalno transformiraju i znaju što žele. Stoga smo tome i prilagodili novu ponudu i time gradimo novi pristup tržištu i korisnicima, a prvi smo telekom operator na hrvatskom tržištu koji sada uvodi mogućnost povezivanja više usluga, i mobilnih i fiksnih, bez ugovorne obveze - naglasila je Marković. Pojasnila je da se povezivanjem A1 korisnika i usluga u Mozaik mogu ostvariti uštede na računima, pa se tako povezivanjem četiri usluge (s ili bez ugovorne obveze) može ostvariti 120 kuna popusta.

 A1 Hrvatska, uz ulaganja i razvoj fiksne optičke infrastrukture, od sada nudi i brzine fiksnog interneta do 1 Gbit/s, istaknula je Marković, iznoseći i podatak da taj telekom trenutno pokriva 550 tisuća kućanstava u zemlji tom infrastrukturom. Na hibridnoom (HFC) pristupu već u osnovnom paketu omogućili su brzine od 200 Mbit/s.

Najavila je da A1 Hrvatska i dalje nastavlja s digitalizacijom društva i gospodarstva, kao i razvojem fiksne i mobilne mreže, uz zaključak da su zahvaljujući digitalnoj transformaciji svog poslovanja prvi put zaokružili kompletan razvoj proizvoda i usluga s naglaskom na tržišne promjene, potrebe korisnika i digitalne kanale i to sve u samo nekoliko posljednjih mjeseci.

Korisnici fiksnih usluga sada su dobili jednostavniju ponudu TV sadržaja u tri paketa - Obiteljski, Filmski i Sportski koje mogu mijenjati svaki mjesec bez dodatne naknade. Sama TV usluga dobila je novo interaktivno sučelje, pa se i iz njega može pristupiti i YouTubeu. 

Nove mobilne tarife (Mala, Dobra, Savršena i Bezbrižna) sadrže neograničene minute razgovora prema svim mrežama, a Savršena i Bezbrižna i neograničen internetski promet. Uz to, korisnici mogu mijenjati lokaciju Homebox usluge za korištenje interneta, bez najave i dodatne naknade uz neograničen internet i brzinu do 200 Mbit/s.

Idi na 24sata

Komentari 11

  • cicinakitu 30.08.2020.

    nedjelja 30.8., 14.30 odmor poslije rucka, srusio vam se feces od interneta! toliko vsm se sve srusilo da se ni stranice a1 ne mogu otvoriti...preko nekog drugog interneta....sve mreze u hr su po istom poslanju, oguliti hrvate, kad vec ne mozemo u maticnim zemljama

  • 29.08.2020.

    Bio sam na t mobile,ljudi moji koje sam ja probleme s njima imao,presao na a1 i preporodio se,malo fali arena sport ali isplati se....

  • mali zeleni prigorec 28.08.2020.

    Problemi sa komunikacijom. Dobiti tehničara tek nakon 50 prijava kvarova. Još bi i meni trebali platiti, jer svaki put resetiraj, iskopčaj iz struje, pričekaj, pa ponovo iz početka i tako po pola sata do 45 minuta. A kad je kvar na instalacijama, odgovor im je mi smo prosljedili dalje. I tako par dana uopće nemaju pojma što se dešava, samo mi smo prosljedili.

Komentiraj...
Vidi sve komentare