Giuliu prati do sada neviđeno isčekivanje jer upravo je Alfa Romeo ta marka koja u segmentu srednje klase može napraviti razliku, na način da nudi nešto potpuno novo.
Cijene će biti u rangu sa konkurencijom, koja je posebno oštra u ovom prestižnom segmentu,a od prvih modela koji kreću u prodaju, očekuje se da budu vrlo brzo kod novih vlasnika iz jednostavnog razloga što je ovo automobil koji predstavlja izvorni DNK marke Alfa Romeo, brzina, elegancija, kvaliteta, stil, dizajn.
Od osnovnog modela, sa motorom zapremine 2200 kubičnih centimetara, te sa 150 KS, Alfu odlikuje ekstremna brzina i ubrzanje ; 8,4 sek od 0-100 km/h, te maksimalna brzina od 220 km/h, ponavljamo, osnovni model, dakle najslabiji u ponudi. Svaki sljedeći je također lider u svojoj klasi.
Razina standardne opreme uključuje četri paketa (Base, Super, Veloce i Quadrifoglio) i pet novih verzija motora: 2.2-litrenog dizelskog motora sa 150 KS i 180 KS (kasnije i 210 KS) u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa 6 brzina ili 8-stupanjskim automatskim mjenjačem te kao vrh ponude 510 KS snažna Nova Giulia Quadrifoglio.
Sve verzije Giulie imaju pogon na stražnje kotače preko vratila od karbonskih vlakana koji teži samo 7 kg: ovo je izbor koji jamči vrhunske performanse,puno zabave i uzbudljiv pogon. A to je i posveta najautentičnijie tradicije legendarnog Alfa Romeo kojemu se vraća, nakon skoro 30 godina...
Daljnje posebnosti nove Giulie uključuju izvanrednu raspodjelu težine preko dvije osovine (50% sprijeda – 50% straga), sustav ovjesa koji sadrži ekskluzivnu AlfaLink tehnologiju i najizravniji upravljač u svom segmentu. Osim toga, nova Alfa Romeo Giulia kombinira izvanrednu učinkovitost motora i uporabu ultralakih materijala, kao što su karbonska vlakna, aluminij, aluminijski kompoziti i plastike, za dobivanje najboljeg omjera mase i snage .
U skladu s Alfa Romeo tradicijom, nova Giulia nudi jedinstvena tehnička rješenja. Više sofisticirane značajke uključuju integrirani sustav kočenja (IBS) za znatno smanjenje put kočenja - od 100 km / h do 0 ° C u 38,5 m za Giuliu i 32 m za Quadrifoglio Verde verziju – zatim aktivni ovjes za iznimnu udobnost. Ekskluzivno na Quadrifoglio verziji, pruža izvanrednu raspodjelu momenta između dva kotača na stražnjoj osovini, a AlfaTM Active Aero Splitter aktivno upravlja Downforce-om pri visokim brzinama.
Što se tiče stila, nova Giulia izdvaja se prepoznatljivim talijanskim dizajnom, koji se izražava kroz besprijekorni smisao razmjera, na temelju tehničke arhitekture, sofisticirane jednostavnosti i kvalitete površine, i iznutra i izvana. Izvana, nova Giulia je monumentalana i podsjeća na veliku mačku a interijer je dizajniran kako bi obuhvatio vozača, s naglaskom na potonje u cijelosti.
Dizajn, tehnika i tehnologija su točno određena svojstva nove Giulie. Ono što je čini pravim Alfa Romeo-m su prema tradiciji srca koja tuku ispod poklopca motora. Od 510 KS 2,9-litreni V6 turbo motor čini Quadrifoglio verziju najmoćnijom Alfom za cestu koju su ikada izgradili. Štoviše, svi motori u rasponu su aluminijski četiri-cilindarski (osim Quadrifoglio Verde - 6 cilindarski) a svi utjelovljuju ono najbolje u vožnji - performanse, komfor i osmjeh na licu vozača!