To je to što me zanima!

Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske...

Renault Talisman pokušava biti upečatljiv na klasičan način. Time je ozbiljan konkurent u klasi kojom vladaju Nijemci. Riječ je automobilu s puno karaktera i osobnosti
Vidi originalni članak

Francuski pokušaji da se etabliraju u srednjoj ili višoj klasi često su bili vrlo ekstravagantni i neobični. Poput osebujnog i prilično neuspješnog Vel Satisa.

Zbog toga je Renault za novi pokušaj u srednjoj klasi odabrao sasvim drugačiji pristup - konzervativni. Talisman je auto klasičnog dizajna, bez previše ekstravagancije, no zato vrlo upečatljiv i napredan, pa su ga mnogi već prozvali - francuskim Passatom. Unatoč tom nadimku, francuska limuzina ipak nije kopija njemačkog modela, nego auto s puno karaktera i osobnosti. To podjednako vrijedi za prednji dio s karakterističnim svjetlima, kao i za stražnji dio, na kojemu dominiraju golema stražnja svjetla po kojima je Talisman prepoznatljiv i danju i noću.

S dužinom od čak 485 centimetara Talisman nudi zaista obilje prostora u unutrašnjosti. Stražnja klupa je dovoljno velika i za dvometraše, jedini auto u klasi koji ovdje nudi više mjesta je Škoda Superb. Prtljažnik sa 608 litara također je impresivan. U unutrašnjosti također oduševljava originalan dizajn, kao i fantastično bogata oprema koja je dio top paketa Initiale Paris. Testirani Talisman je kombinacija wellnessa i high techa s masažnim sjedalima, najfinijom kožom, golemim zaslonom s bezbroj funkcija, ozvučenjem dostojnim manje koncertne dvorane... Zapravo, svime što možete zamisliti u jednom luksuznom automobilu cjenovne razine od milijun kuna. Samo što je Talisman osjetno jeftiniji.

Užitak u vožnji je također zajamčen. Dizelski motor sa 160 KS mogao bi biti i snažniji, no Renault trenutačno nema ništa jače u ponudi. Vrhunsku dinamiku osigurava i vrlo dobar automatski mjenjač s dvije spojke te odličan sustav upravljanja na sve kotače koji pruža bolje skretanje u brze zavoje, ali i bolju okretnost prilikom gradskih manevara. Za individualni doživljaj vožnje brine se i Multisense sustav kojim se može birati između pet programa vožnje - od komfornog ili ekološkog pa do sportskog ili potpuno personaliziranog. Osim voznih karakteristika, MultiSense mijenja i ambijentalnu rasvjetu.

Cijena je visoka, no ovo je top model, najskuplji Talisman na cjeniku, a gotovo svi konkurenti s približno bogatom opremom bili bi uvjerljivo skuplji. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1518 kg
dimenzije: 485x187x146 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 118 kW/160 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 9,4 s
najveća brzina: 215 km/h
potrošnja: 4,4 l/100 km
cijena: 289.290 kn (testni model)   283.900 kn (bez doplata)

Testirani Renault Talisman Initiale Paris Energy dCi 160 EDC u opremi ima kožom presvučena ventilirana i grijana električno podesiva masažna sjedala, Bose Audio s 13 zvučnika, head up zaslon, alunaplatke 19”...

Idi na 24sata

Komentari 79

  • *Montenegro Diamantes* 02.01.2017.

    ..Reno da parira VW?..bježte đeco s prozora..

  • broscience 15.12.2016.

    da ste sjeli u talismana pa u passat razlika dan i noć od udobnosti, opreme, tehnologije i to za manju cijenu od vw... jedina zamjerka što nema u ponudi jaci motor i pogon na sva četiri

  • inidlaM 15.12.2016.

    ha ha ha ha ha ha taraba

Komentiraj...
Vidi sve komentare