To je to što me zanima!

BMW je obnovio X5, najjači u ponudi xDrive50i s 450 'konja'

Tijekom zime će se ponuda proširiti za osnovni dizel s 218 KS, koji će se nuditi i s prednjim pogonom, još jedan dizel s 313 KS te osnovni benzinac s 306 KS
Vidi originalni članak

Luksuzni SUV izgleda prepoznatljivo, velike razlike u odnosu na prethodnika nisu uočljive na prvi pogled, a i rast dimenzija je zanemariv. Novi X5 je od prethodnika duži samo 3 cm, no ponuda prostora u unutrašnjosti osjetno je porasla. U ponudi je i treći red sjedala, a u izvedbi s pet sjedala prtljažnik ima impresivni obujam od 650 do 1870 litara. Dizajn unutrašnjosti je tipičan za BMW, no materijali su osjetno kvalitetniji i maštovitiji. Na početku prodaje će X5 nuditi u tri motorizacije. Osnova će biti xDrive30d, dizel sa šest cilindara i 258 KS. Vrh dizelske ponude će predstavljati M50d, trolitreni V6 dizel s 381 KS, a najjači X5 u ponudi je xDrive50i s 450 KS snažnim V8 biturbo benzincem.

Tijekom zime će se ponuda proširiti za osnovni dizel s 218 KS, koji će se nuditi i u kombinaciji s prednjim pogonom, još jedan dizel s 313 KS te osnovni benzinac s 306 KS. Multimedijski sustav omogućava pristup Facebooku, Twitteru, e-mailu, ali i velikoj bazi s 12 milijuna pjesama. Među sigurnosnim sustavima najzanimljiviji je Traffic Jam Assistant, koji pri brzinama do 40 km/h automatski održava razmak u odnosu na vozilo ispred te se drži svojeg prometnog traka i tako praktično u uvjetima gradske gužve vozi gotovo samostalno.

Novi detalji i cijena bit će poznati tijekom ljeta, a ne zna se kad novi X5 stiže na naše tržište.

Idi na 24sata

Komentari 40

  • AlanŠćulec 07.06.2013.

    za sve one koji neznaju povijest bmw-a te pljuju po njemu... 1913. godine Karl Rapp utemeljuje tvrtku Rapp Motoren Werke, koja se bavila avionskim motorima. 1917. godine tvrtku preuzima Franz Josef Popp i registrira ju pod imenom Bayerische Motoren Werke. Sve do 1923. godine proizvodi avionske motore, a zatim prelazi na proizvodnju motocikala. Početkom tridesetih godina starta proizvodnja automobila od kojih je model 328 bio najuspješniji. Pretrpjevši značajne gubitke u ratu, BMW se oporavlja tek u šezdesetim godinama, kada počinje proizvodnja luksuznih automobila. Tada počinje i tržišni rat sa Mercedes-Benzom, koji traje i dan danas. Krajem osamdesetih godina BMW gubi svoje pozicije na američkom tržištu jer se pojavljuju novi konkurenti, Lexus i Infinity. Kriza je početkom devedesetih prebrođena, otvaraju se nove tvornice. BMW se nezaustavljivo širi i kupuje britanski Rover, koji ubrzo i napušta. Posljednji BMW-ovi modeli, serija 3 i 5, pokazali su da Bavarci više nego uspješno konkuriraju Mercedesu. Tajna uspjeha BMW-a leži u činjenici da je uspio napraviti luksuzne automobile sa sportskom dušom.

  • KokoT 05.06.2013.

    Zaboravite riječ "terenac"Ovo je SUV-sport utility vehicle,što bi u slobodnom prevodu došlo kao ŠMINKA ZA BOGATE.

  • MarkoMarko_1 05.06.2013.

    DRAMEEEE,JEBO TE ŠOUUUUUU

Komentiraj...
Vidi sve komentare