To je to što me zanima!

Boris Trupčević: Jačat ćemo medijsku digitalnu platformu

Tko je koga pojeo, bila je tema jedne od najposjećenijih rasprava na Weekend Media Festivalu u Rovinju, koja se bavila upravo novim načinima kreiranja sadržaja
Vidi originalni članak

Tko je koga pojeo, bila je tema jedne od najposjećenijih rasprava na Weekend Media Festivalu u Rovinju, koja se bavila upravo novim načinima kreiranja sadržaja i kako korisnici do njega dolaze.

Prije nekoliko godina prvi put se pojavila teza o tome tko će od glavnih medija preživjeti promjene - televizija, telekomunikacije, te internet/print. Sudionici diskusije složili su se da je svatko od njih u svom mediju zabilježio ogromne promjene.

- Promijenilo se puno toga, naročito u domeni interneta. Internet je postao dominantni medij koji konzumiraju svi korisnici. S njim smo dobili mnogo više korisnika i na tom smo području lideri, ali većina izdavača koja se bavi printom morala je prihvatiti internet kao novi medij. I dalje nam je fokus naš ‘core business’, ali s naglaskom na preseljenje na digitalnu platformu - rekao je Boris Trupčević, direktor za Hrvatsku Styria International.

No osim promjene načina na koji korisnici dolaze do sadržaja, i njegovi kreatori traže modele kako ga naplatiti.

Branko Čakarmiš sa slovenskog POP TV-a navodi da će se korisnici morati suočiti s činjenicom da će sadržaj morati početi plaćati, a na kreatorima sadržaja je da pronađu način kako. 

Idi na 24sata

Komentari 5

  • El Tractor 27.09.2015.

    Ala komedije!

  • Gregur 26.09.2015.

    Mediji: najvece zlo od kad postoje!!!

  • luna5 26.09.2015.

    a da svi vi poradite na jacanju izgradnji tvornica da malo ljudi rade a ne da bjeze iz ove vukojebine trbuhom za kruhom ako vam treba kakvih savjeta spustite se među ljude , nemojte bauljti samo po svemiru jer nam je dosta tih setnji

Komentiraj...
Vidi sve komentare