To je to što me zanima!

C-HR na velikom testu: Hrabro i nešto potpuno novo za Toyotu

Isprobali smo atraktivni C-HR, auto za koji ne bismo pomislili da će izaći iz pogona konzervativne Toyote
Vidi originalni članak

Hrabar svemirski dizajn, s mnogo sportskog duha i nevjerojatne originalnosti. I sve to na kraju izgleda izuzetno atraktivno.
Iza ovog opisa teško bismo prepoznali Toyotu, čiji je dizajn sve samo ne ovo opisano.

Ipak, novi C-HR je originalan i najhrabriji auto koji je ova tvrtka izbacila desetljećima i jedan od najboljih dizajna u klasi SUV modela uopće. C-HR je Toyotin ulazak u klasu kompaktnih SUV-crossovera na spektakularan način. Unutrašnjost je malo umjerenija od vanjskog dizajna, no kad prijeđemo na tehnologije, C-HR ponovno postaje spektakularan i potpuno svojeglav.

Naime, dizelaša, pogona koji biste najviše očekivali u ovoj klasi, jednostavno nema, a neće ga ni biti u budućnosti. C-HR se nudi isključivo u kombinaciji s benzinskim ili s hibridnim pogonom, kakav je imao naš testirani model. Poznati Toyotin hibridni sklop sastoji se od 1,8-litrenog benzinskog motora i elektromotora te razvija 122 KS. Struju generira prilikom kočenja ili radom benzinskog motora i iskorištava je kako bi štedio u gradu ili bolje ubrzavao kad je to potrebno. Hibrid ima i varijabilni automatski mjenjač, a vozač za vožnju ne treba znati ili pratiti ništa posebno. Kao da vozi benzinca ili dizelaša s automatikom. Čitav sustav funkcionira besprijekorno i troši vrlo malo, konkretno 5,7 l/100 km u mješovitoj vožnji na testu. Iako s 11 sekundi do 100 km/h i 170 km/h maksimalne brzine nije brz koliko bismo poželjeli od automobila ovako dinamičnog izgleda, C-HR se solidno vozi.

Najviše će se ipak svidjeti onima koji traže komfor. Ovjes je uspio kompromis između komfora i dobrog držanja zavoja, no sportski orijentiranim vozačima smetat će rad CVT mjenjača i posljedično glasno “deranje” motora na visokim okretajima pri agresivnijoj vožnji. Niti upravljač nije oličenje preciznosti i povratnih informacija. Iako se kod spomena hibrida mnogi naježe od očekivane cijene, C-HR uopće nije pretjerano skup. Izuzetno bogato opremljeni testni model stoji manje od 250.000 kuna, što je usporedivo s konkurentnim modelima s dizelskim pogonom. A hrvatski kupci su hibrid očito vrlo dobro prihvatili. Naime, više od tri četvrtine prodanih C-HR-a u Hrvatskoj upravo su hibridi.

TVORNIČKI PODACI:

masa: 1450 kg
dimenzije: 436x180x156 cm
obujam:  1798 ccm + električni
snaga:  90 kW/122 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11,0 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja:  3,9 l /100 km
cijena: 248.600 kn (testni model)   223.900 kn (bez doplata)

Testirana Toyota C-HR 1.8 HSD C-ULT u opremi ima alunaplatke od 18”, grijana sjedala i upRAVLJAČ, sustav za pokretanje bez ključa, navigaciju, dvozonsku klimu, LED prednja, JBL audiosustav s devet zvučnika

Idi na 24sata

Komentari 33

  • 30.01.2017.

    A joj😞 meni pravi dizajn Toyote =Toyota "Land Crouser"-jedino šta mi paše..taj tkzv"Kutija dizajn" :) a ovo mi sve nekako kao FOL agresivno-a nije; kao FOL sprtski..a nije; kao FOL koža unutra-a nije; pa kao FOL kvalitetna izrada detalja..a nije;..kao FOL NISSAN..a nije ;-P ma sve nešt' ni tamo ni 'vamo.. Ili je Sportski..ili nije..Pretenciozan mi je nekako..nije me baš oborio s nogu..😩

  • global 29.01.2017.

    za te novce se dobije broj veći suv sa dizelom i 4x4

  • KokoT 29.01.2017.

    ...prekopiraše zadnji kraj od Čivika, samo ga malo spustiše banzaiii ! A Čivik ima posebno ružan zadnji kraj, samo što to ludim japancima nije jasno...na istoku stare priče.

Komentiraj...
Vidi sve komentare