Obavijesti

Tech

Komentari 33

C-HR na velikom testu: Hrabro i nešto potpuno novo za Toyotu

C-HR na velikom testu: Hrabro i nešto potpuno novo za Toyotu
7

Isprobali smo atraktivni C-HR, auto za koji ne bismo pomislili da će izaći iz pogona konzervativne Toyote

VIDEO

Hrabar svemirski dizajn, s mnogo sportskog duha i nevjerojatne originalnosti. I sve to na kraju izgleda izuzetno atraktivno.
Iza ovog opisa teško bismo prepoznali Toyotu, čiji je dizajn sve samo ne ovo opisano.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina

Ipak, novi C-HR je originalan i najhrabriji auto koji je ova tvrtka izbacila desetljećima i jedan od najboljih dizajna u klasi SUV modela uopće. C-HR je Toyotin ulazak u klasu kompaktnih SUV-crossovera na spektakularan način. Unutrašnjost je malo umjerenija od vanjskog dizajna, no kad prijeđemo na tehnologije, C-HR ponovno postaje spektakularan i potpuno svojeglav.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina

Naime, dizelaša, pogona koji biste najviše očekivali u ovoj klasi, jednostavno nema, a neće ga ni biti u budućnosti. C-HR se nudi isključivo u kombinaciji s benzinskim ili s hibridnim pogonom, kakav je imao naš testirani model. Poznati Toyotin hibridni sklop sastoji se od 1,8-litrenog benzinskog motora i elektromotora te razvija 122 KS. Struju generira prilikom kočenja ili radom benzinskog motora i iskorištava je kako bi štedio u gradu ili bolje ubrzavao kad je to potrebno. Hibrid ima i varijabilni automatski mjenjač, a vozač za vožnju ne treba znati ili pratiti ništa posebno. Kao da vozi benzinca ili dizelaša s automatikom. Čitav sustav funkcionira besprijekorno i troši vrlo malo, konkretno 5,7 l/100 km u mješovitoj vožnji na testu. Iako s 11 sekundi do 100 km/h i 170 km/h maksimalne brzine nije brz koliko bismo poželjeli od automobila ovako dinamičnog izgleda, C-HR se solidno vozi.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina

Najviše će se ipak svidjeti onima koji traže komfor. Ovjes je uspio kompromis između komfora i dobrog držanja zavoja, no sportski orijentiranim vozačima smetat će rad CVT mjenjača i posljedično glasno “deranje” motora na visokim okretajima pri agresivnijoj vožnji. Niti upravljač nije oličenje preciznosti i povratnih informacija. Iako se kod spomena hibrida mnogi naježe od očekivane cijene, C-HR uopće nije pretjerano skup. Izuzetno bogato opremljeni testni model stoji manje od 250.000 kuna, što je usporedivo s konkurentnim modelima s dizelskim pogonom. A hrvatski kupci su hibrid očito vrlo dobro prihvatili. Naime, više od tri četvrtine prodanih C-HR-a u Hrvatskoj upravo su hibridi.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina

TVORNIČKI PODACI:

masa: 1450 kg
dimenzije: 436x180x156 cm
obujam:  1798 ccm + električni
snaga:  90 kW/122 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11,0 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja:  3,9 l /100 km
cijena: 248.600 kn (testni model)   223.900 kn (bez doplata)

Testirana Toyota C-HR 1.8 HSD C-ULT u opremi ima alunaplatke od 18”, grijana sjedala i upRAVLJAČ, sustav za pokretanje bez ključa, navigaciju, dvozonsku klimu, LED prednja, JBL audiosustav s devet zvučnika

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 33
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle
Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!
DAMIR MIŠKOVIĆ ZA 24SATA

Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!

Plus+ Naslov iz 2017. nas je financijski unazadio dvije godine, a vjerojatno će i ovaj. Ali ovaj put imamo puno ponuda za sve naše igrače, ali najviše za jednog. Uvjeren sam da će Rijeka biti prvak, kaže Damir Mišković