To je to što me zanima!

'Čim je sin napunio 18, zvali su iz teleoperatera i nudili liniju'

OTKUD PODACI Kako smiju nuditi nekom nove usluge na liniji za koju nije potpisao ugovor te može li biti sigurna da njegove podatke neće zloupotrijebiti, pita se zabrinuta majka
Vidi originalni članak

Sin je nedavno napunio 18 godina. Odmah su ga zvali iz teleoperatera A1 i nudili mu mobilne usluge -  požalila nam se čitateljica.

- Danima se nije htio javiti na nepoznati broj, no konačno je prihvatio poziv. Tražili su ga broj osobne iskaznice i OIB. Rekao im je jer je ipak dijete, iako je službeno punoljetan, i ne shvaća opasnost davanja povjerljivog podatka putem mobitela. Puno puta sam zvala broj s kojeg su se javili sinu, no zauzet je ili ne odgovaraju na poziv - ispričala je zabrinuta majka koja je, kaže, poslala i pismeni prigovor teleoperateru.

Ne sile na razgovor

Čini joj se da su pratili kad će sin postati punoljetan pa ga nazvali.

Iz A1 su rekli da su zvali na registrirani pre-paid broj.

- Naši prodajni djelatnici kontaktiraju samo one korisnike koji su iskazali izričiti interes za primanjem obavijesti o drugim ponudama. Pri sklapanju ugovora s korisnikom utvrđuje se je li punoljetan - rekli su iz A1.

Ocjenjuju imućnost

Dodali su kako pri telefonskom kontaktu korisnika traže broj osobne iskaznice uz ostale osobne podatke. Pri dostavi ugovora ili uređaja, korisnik mora dostavljaču dati na uvid osobnu iskaznicu. Dostavljač na dostavnicu upisuje broj osobne iskaznice i broj na dostavnici mora odgovarati broju navedenom na pretplatničkom ugovoru. Tako potvrđujemo da su ugovor ili uređaj dostavljeni osobi s kojom je ugovor i sklopljen - objašnjavaju.

Pri sklapanju ugovora na daljinu, a u tu “kategoriju” spadaju i telefonski dogovori, korisnik može odustati u roku od 14 dana bez obrazloženja i ikakvih posljedica. Ugovor postaje valjan tek nakon što ga potpišu obje strane.
A čitateljica iz Slavonije naišla je na problem i pri dogovoru u prostorijama operatera. Nisu joj dopustili da uz liniju kupi i skupi mobitel.
- Korisnik koji uređaj želi platiti na rate uz ugovornu obvezu za koju ne postoji osiguranje naplate prolazi provjeru platežne sposobnosti kako bismo minimalizirali rizik u slučaju neplaćanja računa - kažu u A1.
 

Idi na 24sata

Komentari 7

  • Zabrinuti Jožek 08.02.2020.

    Zovu iz neću sada navesti operatera da istiće ugovor u 3mj.Koda ja to neznam ajde to im je posao ok.Ali kad iz neke XY banke zovu da ti nude preklapanje kredita uz povoljne kamate e to već nije dobro gube se klijenti,pada zarada.Inaće svaki broj koji kupiš na kiosku kao bon neovisan,evidentiran je u tom centru i prilikom aktivacije oni imaju pristup do tebe.Ovi uređaji sa touch ekranima već imaju i tvoj otisak prsta a da ne govorim o nadgledanju preko kamere.Stvoreni su za to..kontrola nad ljudima nikada nije bila jednostavna..

  • marko11011 06.02.2020.

    Sa stranica HAKOMA Ukoliko ne želite da Vas trgovci kontaktiraju kako bi vam prodali neku uslugu ili proizvod putem telefona razmislite o upisu vašeg telefonskog broja u Registar "NE ZOVI". Brojeve upisane u Registar trgovci ne smiju zvati ili na te brojeve slati promidžbene ili prodajne poruke. 4 godine u registru nitko nikada nije uputio poziv. Ljudi informirajte se

  • plox 06.02.2020.

    Znaći meni se desilo slično, kupio novi broj ubacio u mobitel, apsolutno nitko nema taj broj, nakon 2-3 sata zovu me iz tele 2 i nude pretplatu sa prijenosom broja (ja sam kupio od simpe karticu), Kako i od kuda im broj koji je aktivan tek 2-3 sata ?

Komentiraj...
Vidi sve komentare