To je to što me zanima!

Digital Takeover: Predstavljen AI alat za traženje priča i tema

Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom, na najvećoj regionalnoj digitalnoj konferenciji predstavio je 'revolucionaran alat
Vidi originalni članak

Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom, na najvećoj regionalnoj digitalnoj konferenciji predstavio je 'revolucionaran alat utemeljen na znanstvenim metodama koji svim brendovima omogućuje pronalazak nepogrešive priče ili 'velike teme'.

Na 3. Digital Takeoveru predstavio je alat 'Promethej'.  Stojčević kaže kako 'Promethej' prije svega 'razumije" kako oglašavanje i komunikacija ustvari radi. Naučen je "razmišljati" poput najboljeg planera kreativne strategije. Njegov algoritam u domeni "umjetne inteligencije" mapira um potrošača na tržištu, tražeći one pojmove koji su otprije povezani s brendom. Usporednici te pojmove s onima u "vlasništvu" najbliže konkurencije, izvanredno precizno izdvaja onaj pojam koji je za brend najkarakterističniji', objasnio je i dodao kao alat pretražuje i baze arhetipskih prapriča i odabire najpodobniju.

'Promethej' štedi vrijeme i novac, istaknuo je. 

- Promethej je plod zadnje 4 godine napornog i sustavnog rada. Potaknut užurbanim promjenama u medijskoj kulturi, kroničnim nedostatkom vremena te te činjenicom da je pripovijedanje oduvijek bilo i vjerojatno ce ostati temelj oglašavanja, shvatio sam da - ako se i dalje uspješno želimo baviti komunikacijama - moramo nekako spojiti čovjeka i racunalo - objasnio je Stojčević.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare