To je to što me zanima!

'Digitalizacija poljoprivrede za dvije godine može značajno povećati domaću produktivnost'

Poljoprivrednicima povećava zaradu na način da im smanjuje troškove, a s druge im strane omogućava da postignu optimalnu cijenu za svoje proizvode, rekao je šef Agrivija
Vidi originalni članak

Osnivač i direktor Agrivija Matija Žulj istaknuo je u utorak da digitalizacija poljoprivrede može u iduće dvije do tri godine značajno povećati produktivnost poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj, povećati lokalnu samodostatnost, a pritom i poljoprivrednicima povećati profitabilnost.

Na briefingu za medije putem video poziva Žulj je ustvrdio da zemlje širom svijeta digitalizaciju poljoprivrede smatraju ključnom strateškom odrednicom za buduće razdoblje.

- Digitalizacija poljoprivrede donosi brojne prednosti samim poljoprivrednicima, ali i građanima kao potrošačima. Poljoprivrednicima povećava zaradu na način da im smanjuje troškove, a s druge im strane omogućava da postignu optimalnu cijenu za svoje proizvode, a da pritom proizvode na održiv način - rekao je Žulj iz hrvatske agrotehnološke kompanije Agrivi, koja je razvila aplikaciju za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom.

Naveo je da se povećanje profitabilnosti poljoprivrednika, vidljivo iz podataka korisnika aplikacije, kreće od 50 do 100 posto, što smatra ključnim za kontinuirano ulaganje u povećanje proizvodnje tih poljoprivrednika, kao i lakše postizanje samodostatnosti na nacionalnoj razini.

- Digitalizacija poljoprivrede je ključan preduvjet i za povećanje lokalne samodostatnosti, ali i za to kako jedemo, odnosno postizanje sljedivosti poljoprivredne proizvodnje i potpune transparentnosti kako je hrana proizvedena - ustvrdio je Žulj.

S obzirom na trenutnu krizu, Žulj je istaknuo da digitalizacija poljoprivrede može već kroz iduće dvije do tri godine značajno povećati produktivnost domaće proizvodnje te povećati lokalnu samodostatnost, a poljoprivrednicima povećati njihovu profitabilnost.

Naveo je i da je globalna konzultantska kompanija Ernst & Young Agrivijev softver preporučila za digitalizaciju nacionalne poljoprivrede, koji može donijeti pozitivan utjecaj na poljoprivredu u kratkom roku, a može se financirati iz europskih sredstava.

Žulj pritom podsjeća da Hrvatska u novom proračunskom razdoblju, što kroz višegodišnji financijski okvir, a što putem instrumenta EU sljedeće generacije, na raspolaganju ima oko 22 milijarde eura. Napomenuo je i da Ministarstvo poljoprivrede educiraju o koristima digitalizacije poljoprivrede, kao i koristima Agrivijevih i sličnih rješenja te kako je ono otvoreno za dijalog.

NANOBIT, AGRIVI, INFINUM, PHOTOMATH Vladari hrvatske IT scene: 'Cilj nam je stići do milijarde ljudi!'

Agrivi prisutan u više od 100 zemalja svijeta

Agrivi je hrvatska tehnološka kompanija, postoji sedam godina, a kako je rekao Žulj, posljednjih je godina razvila najuspješniju globalnu aplikaciju za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom.

Istaknuo je da je Agrivi kontinuirano pozicioniran među vodećim agrotehnološkim kompanijama u svijetu, trenutno je prisutan u više od 100 zemalja svijeta, a surađuje s vodećim globalnim korporacijama poput američkog Driscollsa, vodećeg svjetskog proizvođača bobičastog voća te švicarskog Nestlea, koji u proizvodnji dječje hrane koristi Agrivijev softver.

Žulj je ustvrdio da je taj softver najkompletnije rješenje za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom, vrlo je jednostavan za korištenje, lokaliziran je na 15 jezika, a koriste ga profesionalni poljoprivrednici svih veličina, kao i dionici prehrambene industrije poput već spomenutih.

Softverom poljoprivrednici u samo nekoliko klikova mogu dobiti sve informacije o svakoj fazi poljoprivredne proizvodnje, kao i druge informacije bitne za planiranje proizvodnje i pravovremeno realiziranje agrotehničkih mjera, kako bi postigli optimalan prinos.

Agrivi ima urede u Zagrebu, Varšavi, Bukureštu, Londonu, trenutno zapošljava više od 40 ljudi, a sa zapošljavanjima i ulaganjima će nastaviti i u budućnosti.

Kupci su mu dominantno iz Europe i SAD-a, gdje se u budućnosti planira otvaranje novih prodajnih ureda, dok u Hrvatskoj trenutno imaju više od 500 klijenata, od manjih poljoprivrednika do onih većih i značajnijih te kompanija.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • luxoflux_1 16.10.2020.

    ma o cemu ovaj prica , za 5 godina mi necemo nista proizvodit , nastavili se ovako .cijela drzava nam se pretvorila u trgovinu i sabor

  • 13.10.2020.

    pfff... sve to vodi monokulturama i jednolicnosti ... ali kad ja to velim ispadam nazadna . nikako da shvatimo nikako da shvatimo. ali dobro, efikasnije je

Komentiraj...
Vidi sve komentare