To je to što me zanima!

Google naljutio TV industriju: 'YouTube oglasi su učinkovitiji'

Google je u svojoj analizi došao do zaključka da YouTube oglasi imaju 77 posto bolji povrat investicije od TV oglašavanja, odnosno ljudi će prije kupiti proizvode koji se oglašavaju
Vidi originalni članak

Google je još jednom opalio paljbu po desetljećima starom TV oglašavanju  tvrdnjom da oglasi koje oni nude na YouTubeu imaju veću snagu uvjeravanja gledatelja da kupe proizvode. Googleov Matt Brittin će na oglašivačkoj konferenciji Advertising Week objaviti kako su u 77 posto vremena YouTube oglasi  bili učinkovitiji od TV oglasa, objavio je Guardian koji je došao do ovog izvješća. 

Internetski div je napravio analizu 56 studija slučaja brandova iz šest različitih industrija u osam europskih zemalja između 2013. i 2016. godine, a ti podaci su im pokazali veći povrat investicije na YouTubeu. 

Lucien van der Hoeven iz MarketSharea kaže da iako iako TV ima snažan utjecaj u digitalnom dobu, u digitalni video se i dalje ne ulaže dovoljno u kategorijama koje su mjerili u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj. Stoga će Brittin sugerirati kako bi oglašivači trebali trošiti šest puta više na YouTubeu žele li stvarni rezutat tih ulaganja. Iz marketinške TV kuće Thinkbox kažu pak da 'televizija gradi brandove bolje od ičega i stvara najveći profit'. Dodaju i da su veliki oglašivači zainteresiraniji ulagati u top emisije poput najnovijih serija u odnosu na razna popularna YouTube videa. 

Debbie Weinstein iz Googlea rekla je za Business Insider kako se ne radi ovdje o ratu s TV industrijom vće o tome da se odgovara na pitanje klijenata oko najboljeg načina da se potroše oglašivački dolari sa svim prednostima koje su se događale u medijskom prostoru. 

S druge strane studije pokazuju da ključna publika (mladi od 16 do 24 godine) na koju ciljaju oglašivači, više ni ne gleda TV te da obožavaju YouTube snimke. Štoviše, mladi danas više vremena provode gledajući online sadržaje od klasičnog TV programa. Rezultati idu i Googleu u prilog jer su prihodi rasli 40 posto u odnu na godinu ranije, prenosi TNW

Istraživanje 24sata i Ipsosa pokazuje: Internet pobijedio TV

Prvi put u povijesti internet je u Hrvatskoj zasjeo na medijski tron i iza sebe ostavio televziju. Lakoća korištenja, mogućnost izbora sadržaja i dostupnost uvijek i svugdje internet su pretvorili u apsolutnog vladara. Pokazalo je to najnovije istraživanje ugledne agencije Ipsos i najvećeg medijskog brenda 24sata koje će iz temelja promijeniti medijsku scenu i zauvijek preokrenuti trendove u oglašavanju.

Idi na 24sata

Komentari 7

  • realista 7 24.04.2016.

    tek kad vidim tam oglas nije mi baš do kupnje dotičnog koji se reklamira

  • Handyman Split 21.04.2016.

    Tv industrija dok svati da svaki put za vrijeme filma zaustave i stave reklamu ja okrenem program i gledam nešto drugo,umjesto da stave diskretnu reklamu u vrhu i ne prekidaju nešto,neće im puno pomoć oglašavanje

  • Tacit 21.04.2016.

    Dobar glas se daleko čuje! Dakle dobrome, ne treba reklama !! Čemu jest ? Svaka kinta utrošena u reklamu, nije utrošena u razvoj i kvalitetu proizvoda. Obavijest je dovoljna. Sve ostalo je demagogija, nagovaranje, podmetnuta fotošopirana slika ili surogat video. Kao i tekstovi na deklaracijama. "Sa okusom trešnje" nije od trešnje , "kao prirodno" nije prirodno, kontrolirano ime, još uvijek nije i kontroliran proizvod. itd. itd!!

Komentiraj...
Vidi sve komentare