To je to što me zanima!

Jeep Cherokee: Nekad sirovi terenac, a danas luksuzni SUV

Luksuz i moderna tehnika: Dizelski motor sa 170 'konja' prava je mjera za veliki SUV, a performanse i više nego solidne. No, najbolje se osjeća na autocesti
Vidi originalni članak

Jeep Cherokee je ne tako davno bio kockasti sirovi terenac koji nije imao previše veze s udobnosti i luksuzom. Kod nove generacije je priča potpuno preokrenuta. 

U to smo se uvjerili i iz prve ruke na testu impresivnog i luksuznog modela sa samog vrha ponude. Testirani Cherokee s Limited paketom opreme, dizelskim motorom i automatskim mjenjačem najskuplji je dizelski model u ponudi. Stoji visokih 458.474 kune no zato nudi luksuz u kojem samo rijetko imamo priliku uživati. Sjedala su presvučena kožom, grijana, ali i hlađena što je funkcija rezervirana samo za modele visoke klase, mjenjač ima čak devet brzina, zaslon osjetljiv na dodir ima 8,4 inča, tu je i sustav automatskog parkiranja te adaptivni tempomat s automatskim održavanjem razmaka. 

Gdje god se okrenete nailazite na kvalitetne materijale i luksuznu opremu. Svoj pedigre luksuznog SUV-a za odabrane Cherokee pokazuje i u vožnji. Izmjene automatskog mjenjača su glatke i gotovo neprimjetne, a jedino bi poželjeli  da malo brže reagira prilikom starta. Ipak, to je razumljivo s obzirom na masu od gotovo dvije tone. Dizelski motor sa 170 KS prava je mjera za veliki SUV, a performanse i više nego solidne. Jeep Cherokee se najbolje osjeća na autocesti gdje njegova udobnost i sav luksuz najbolje dolaze do izražaja. Pri terenskoj vožnji odlučno savladava sve prepreke, no tjerati automobil od gotovo pola milijuna kuna u blato nije baš najugodnije iskustvo. Originalan izgled i apsolutni luksuz čine Cherokee zanimljivom alternativom luksuznim premium SUV-ovima iz Audija, Mercedesa i BMW-a. Za njima ne zaostaje, a povrh svega nudi i vrlo veliku dozu individualnosti.

Davor Puklavec/Pixsell

TVORNIČKI PODACI
masa: 1953 kg
dimenzije: 462x186x167 cm
obujam:  1956 ccm
snaga:  125 kW/170 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,3 s
najveća brzina: 192 km/h
potrošnja:  5,8 l /100 km

cijena461.715 kn (testni model)    458.474 kn (bez doplata)

Jeep New Cherokee 2.0 CRD AWD limited u opremi ima pogon na sve kotače, adaptivni tempomat, grijana i hlađena sjedala presvučena kožom, sustav automatskog parkiranja...

Idi na 24sata

Komentari 62

  • marx1960 30.03.2015.

    jeep je samo americka teznja da bude europski, a svi znamo da nikad nece bit, jeftin materijal i nemastovit dizajn i za tu lovu????? i za sta sluze danas SUV-ovi....da se ljudi vozaju po gradu s njima?? izgubili su svoju svrhu, danas im je svrha voziti se gradom u SUv-u i ona onaj sa manjim autom najebe u sudaru....zalosno....

  • gruud 30.03.2015.

    170ks odmjereno za SUV od 2 tone? ma ko je to testirao? nebi bio nista veci podsmjeh ni da su X5 2.0d ili ML 200CDI ili Q7 2.0TDI autoru clanka takoder "automobili sa odmjerenim motorom"....

  • gorillaz 30.03.2015.

    ja sam bio vozio lancia deltu 2. armatura je svjetlila ko božično drvce. mislim da necu vise tak brzo kupit talijana.

Komentiraj...
Vidi sve komentare