To je to što me zanima!

Honda CR-V na mini testu: Dizelaš je sjajan, i puno skuplji

Dizelski motor u Hondi CR-V ne donosi više snage i stoji 30.000 kuna više, ali je za svaku pohvalu. Benzinac ima 5 KS više i nudi sekundu bolje ubrzanje do 'stotke'
Vidi originalni članak

Honda novi CR-V nudi samo s dva motora. Jedan je benzinac, a drugi dizelaš, no performanse su im gotovo identične. Benzinski motor je 5 KS snažniji i osigurava sekundu bolje ubrzanje s mjesta do 100 km/h. Najveća razlika je u potrošnji goriva, lakoći vožnje i ukupnoj cijeni.

Naime, s dizelskim motorom CR-V je oko 30.000 kuna skuplji od benzinca. Puno ga je lakše voziti u svakodnevnom prometu od benzinca jer vuče sjajno od najnižih okretaja, a zaletjet će se i do crvenog polja. Pritom je i uglađen i umjereno tih.

No, najvažnije - vrlo malo troši. U gradu u zimskim uvjetima prolazili smo sa samo 6,2 l/100 km, dok autocesta odnosi litru više.

Izdašni paket opreme

Paket opreme Lifestyle stepenica je ispod najbogatijeg Executive i kao takav vrlo izdašan. CR-V Lifestyle vozi na 18-inčnim kotačima, ima šest zračnih jastuka, ABS i VSA, električni paket, dvozonski klima-uređaj, grijanje prednjih sjedala koja su presvučena kombinacijom kože i Alcantare i sl.

Honda CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle 4WD

Ono što najviše oduševljava u interijeru Honde CR-V je funkcionalnost. Taj je automobil pregledan, prostran i jednostavan kao malo koji drugi. Ručica mjenjača idealno je postavljena, a voljeli bismo profiliranija sjedala koja bi bolje držala tijelo.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1782 kg
dimenzije: 457x182x168cm
obujam:  2199 ccm
snaga:  110 kW/150 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,6 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja:  8,0 l /100 km

KONKURENCIJA: Mazda CX-5, Toyota RAV4, KIA Sportage, VW Tiguan
CIJENA: 300.990 kuna (testni model)    295.990 kuna (bez doplata)

Idi na 24sata

Komentari 26

  • WOMANIZER 29.04.2013.

    iznutra mi je jadan!

  • gazimar 29.04.2013.

    Ko i večina Japanaca, vrhunski auto, vrhunski doživljaj, vrhunska cijena.

  • alfista159 29.04.2013.

    ne vrijedi taj novac, i unutrasnjost nije bas lijepo dizajnirana, a ostalo sve pohvale

Komentiraj...
Vidi sve komentare