Dizelski motor u Hondi CR-V ne donosi više snage i stoji 30.000 kuna više, ali je za svaku pohvalu. Benzinac ima 5 KS više i nudi sekundu bolje ubrzanje do 'stotke'
Honda CR-V na mini testu: Dizelaš je sjajan, i puno skuplji
Honda novi CR-V nudi samo s dva motora. Jedan je benzinac, a drugi dizelaš, no performanse su im gotovo identične. Benzinski motor je 5 KS snažniji i osigurava sekundu bolje ubrzanje s mjesta do 100 km/h. Najveća razlika je u potrošnji goriva, lakoći vožnje i ukupnoj cijeni.
Naime, s dizelskim motorom CR-V je oko 30.000 kuna skuplji od benzinca. Puno ga je lakše voziti u svakodnevnom prometu od benzinca jer vuče sjajno od najnižih okretaja, a zaletjet će se i do crvenog polja. Pritom je i uglađen i umjereno tih.
No, najvažnije - vrlo malo troši. U gradu u zimskim uvjetima prolazili smo sa samo 6,2 l/100 km, dok autocesta odnosi litru više.
Izdašni paket opreme
Paket opreme Lifestyle stepenica je ispod najbogatijeg Executive i kao takav vrlo izdašan. CR-V Lifestyle vozi na 18-inčnim kotačima, ima šest zračnih jastuka, ABS i VSA, električni paket, dvozonski klima-uređaj, grijanje prednjih sjedala koja su presvučena kombinacijom kože i Alcantare i sl.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle 4WD
Ono što najviše oduševljava u interijeru Honde CR-V je funkcionalnost. Taj je automobil pregledan, prostran i jednostavan kao malo koji drugi. Ručica mjenjača idealno je postavljena, a voljeli bismo profiliranija sjedala koja bi bolje držala tijelo.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1782 kg
dimenzije: 457x182x168cm
obujam: 2199 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,6 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja: 8,0 l /100 km
KONKURENCIJA: Mazda CX-5, Toyota RAV4, KIA Sportage, VW Tiguan
CIJENA: 300.990 kuna (testni model) 295.990 kuna (bez doplata)