To je to što me zanima!

Honda CR-V na testu: U gradu će trošiti manje nego dizelaš

CR-V Hybrid ima jedan od najboljih klasičnih hibridnih sustava. Na testu smo postizali potrošnju manju od četiri litre
Vidi originalni članak

Hondin hibridni pogon u praksi je odličan. Automobil ima odlična ubrzanja i međuubrzanja, a pri blagoj vožnji iznimno je uglađen, tih i vrlo štedljiv. Kad smo se zaista jako trudili, trošili bismo i manje od 4 l/100 km, a ako vozač pretjeruje s gasom, trošit će oko 8 l/100 km. Prosjek testa iznosio je 5,7 l/100 km, što je odličan rezultat, bolji i od dizelaša usporedive snage.

Vožnja uopće nije komplicirana, auto se vozi kao i svaki drugi auto s automatskim mjenjačem, a jedino što malo zbunjuje su komande mjenjača koje su izvedene pomoću tipki, a ne pomoću ručice. Malo teže je snaći se i u izbornicima infotainment sustava te pri rukovanju putnim računalom. To su ujedno jedine mane ovog iznimno udobnog i prostranog automobila.

Pogon na sve kotače za koji je zaslužan električni motor koji pokreće stražnje kotače funkcionira besprijekorno. CR-V je odličan i praktičan auto.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1726 kg
dimenzije: 460x186x185 cm
obujam: 1993 ccm
snaga: 135 kW/184 KS  
0-100 km/h: 9,2 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 5,5 l/100 km
cijena: 304.990 kn (testni model)   260.690 kn (osnovni dizel)

Testirana  Honda CR-V Hybrid 4WD Elegance Navi u opremi ima dodirni zaslon 8”, navigaciju, dvozonsku automatsku klimu, prednja led svjetla, adaptivni tempomat, digitalne instrumente...

Idi na 24sata

Komentari 11

  • dino_d 05.07.2019.

    Po mom misljenju rav4 je puno bolji izbor

  • 04.07.2019.

    kad nestane benzine vozit cemo svi aute električne

  • najindustrijalizovanija 04.07.2019.

    Hibridna vozila su prekomplicirana i to je kompletan promašaj dok su dizeli za njih svemirski brod

Komentiraj...
Vidi sve komentare