To je to što me zanima!

Hrvatski startup Oradian su na Shift Splitu proglasili najboljim

Oradian vodi međunarodni tim, ali djeluje u Zagrebu i razvija globalnu platformu za mikrofinanciranje. Proglasili su ga najboljim na zatvaranju Shift konferencije u Splitu
Vidi originalni članak

Hrvatski startup Oradian na zatvaranju Shift konferencije u Splitu proglašen je najboljim na natjecanju na kojem se uz još 23 mlade tvrtke borio za naklonost žirija. Tvrtka koja djeluje u Zagrebu razvila je globalnu platformu za mikrofinanciranje te su osvojili 10.000 dolara.

Oradian su pokrenuli Antonio Šeparović (36), koji je podrijetlom s Korčule, no odrastao je u JAR-u te Amerikanac Andrew Mainhart iz SAD-a, Nijemac Julian Oehrlein, a četvrti suosnivač je Onyeka Adibeli, koji je direktor Programa za Afriku iz Nigerije. Rade u Zagrebu, imaju ured i u Splitu, a ciljaju na tržište Afrike. Razvili su softver Instafin namijenjen financijskim institucijama u mikro kreditiranju. Time se omogućuje financiranje siromašne populacije kojima su klasični načini financiranja nedostupni. Kako se softver temelji na cloud tehnologiji, financijski je isplativ i dostupan klijentima, a nema potrebe za klasičnom infrastrukturom, kao što se može vidjeti i u videu. Uslugu naplaćuju 1 euro po korisniku godišnje.

Na drugom mjestu bio je američki Prove koji pomaže sportašima da usavrše svoje trikove, a oni su osvojili 3000 dolara, dok je treći bio Stroygami iz Japana koji je za svoj projekt bogatijeg i interaktivnog video sadržaja dobio 2000 dolara.

Drugog dana konferencije startupi su mogli čuti iskustva Olega Gutsola, suosnivača 500px, koji je govorio o problemima, ali i svemu dobrom što je naučio od pokretanja tvrtke 2009. godine. Projekt su dugo sami financirali, a ured im je dugo vremena bio bilo koji Starbucks u Torontu. Inače, 500px sad ima oko 40 ljudi, a lani su dobili 8,8 milijuna dolara investicije. Uz raspravu o nosivim gadgetima, drugog su se dana predstavili preostali startupi koji su sudjelovali na natjecanju. Među najzapaženijim nastupima bio je onaj slovenskog Ultrasonic Audija . Ova tvrtka već nekoliko godina razvija usmjerene zvučnike bazirane na ultrazvuku. To znači da se zvuk čuje samo u uskom pojasu prema kojem je usmjeren zvučnik, a proizvodom ciljaju na trgovce koji bi se mogli ciljano oglašavati po dućanima, ali i na muzeje i galerije. Uz to, Ultrasonic Audio radi i na narukvici, koja se temelji na sličnoj tehnologiji, a omogućila bi da se javite na telefon prislanjanjem dlana uz lice.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • legana 09.06.2014.

    E, fallout, a zašto bi ovo nekog zanimalo... pa tu nema političara, ni mrtvaca, a bome ni cica i guzica... a ni riječi o nogometu. Strašno! :))

  • fallout2 08.06.2014.

    prvi. izgleda da ovo nikoga ne zanima

Komentiraj...
Vidi sve komentare