To je to što me zanima!

Hvala na povjerenju: 24sata.hr je najčitaniji hrvatski portal!

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Prema istraživanju gemiusAudience za listopad 24sata.hr je zauzeo čelnu poziciju po posjećenosti hrvatskih web stranica. Za to su zaslužni naši vjerni čitatelji!
Vidi originalni članak

Nakon nekoliko mjeseci konstantnog rasta broja stvarnih korisnika, portal najtraženijih hrvatskih dnevnih novina 24sata u listopadu je postigao novi rekord. Čak 926.565 korisnika posjetilo je našu stranicu čime je ona svrstana na vodeću poziciju u hrvatskom digitalnom prostoru, ostavivši iza sebe index.hr, net.hr i tportal.hr. 

POGLEDAJTE REZULTATE ZA LISTOPAD

- Ovaj je rezultat potvrda višegodišnjeg rada i truda cijele redakcije. Svakodnevno nudimo najviše informacija i zanimljivog sadržaja, a čitatelji su to prepoznali i nagradili nas svojom vjernošću - na čemu im od srca zahvaljujemo, izjavio je Hrvoje Dorešić, izvršni urednik 24sata.hr

Sadržaj prema željama čitatelja

Čitatelji su prepoznali naš trud i nagradili nas svojom vjernošću - na čemu im od srca zahvaljujemo, izjavio je Hrvoje Dorešić

Redakcija portala je, uz podršku odjela razvoja, prodaje i marketinga, tijekom godine pokrenula niz zanimljivih i inovativnih projekata koji su našli svoju publiku.
Veliki broj čitatelja tako svakodnevno prati rubriku Show, a poseban je interes ovo ljeto izazvao naš natječaj za sudjelovanje u snimanju spota za Severininu 'Italianu'.
Najčitanija rubrika je ipak News koji donosi aktualne vijesti iz Hrvatske i svijeta - live članak o superoluji Sandy dosad je najčitaniji članak na 24sata.hr.
Lifestyle prate prvenstveno žene, a poseban interes ovog je ljeta i jeseni izazvao natječaj za Najljubimce te specijal sa video-receptima za ukusne delicije. Tu su i rubrike Sport, Fun, Reporteri i brojni drugi zanimljivi sadržaji koje naši čitatelji vole. 

- Novi sadržaj kreiramo slušajući želje čitatelja, što je ključ našeg uspjeha. Svakodnevno  pratimo njihove reakcije, komuniciramo s njima kroz naše facebook i twitter profile i na taj način se trudimo objaviti vijesti, zanimljivosti, savjete i alate koji su u skladu s njihovim interesima. Inovativnost nam je također vrlo bitna pa kontinuirano pratimo svjetske trendove i pokušavamo ih prenijeti na hrvatsko tržište - primjerice, prvi smo izradili news aplikaciju za Windows telefone te mobilni portal u html5 tehnologiji, naglašava Matejka Paladin, voditeljica marketinga digitalnih izdanja Styrije. 

Naše aplikacije za iPhone, Android i Windows telefone preuzelo je više od 350.000 pojedinaca, a mobilni portal mjesečno prati više od 130.000 Hrvata. Uz novine i televiziju, ove dvije platforme ostvaruju viziju 24sata: Sadržaj dostupan svakome, u svako doba, gdje god se nalazili. 

Styria digitalna grupa: Lider na tržištu

Želja nam je, zajedno s ostalim medijskim igračima, konstantno razvijati hrvatsko digitalno tržište kako bi ono išlo ukorak sa svjetskim trendovima, izjavila je Sanda Lončar, članica Uprave

I ostali portali Styria-grupe su ostvarili značajni porast posjećenosti u listopadu te zajedno dosežu do čak 66,20% % tj. gotovo 1,5 milijuna hrvatskih internet korisnika. Ovaj podatak Styriu smješta daleko ispred konkurenata kada se radi o dosegu.  

- Ponosna sam na svoj tim i ljude koji svakodnevno stvaraju 24sata.hr, poslovni.hr, vecernji.hr i naše specijalizirane portale. Značajno ulaganje u digitalne platforme dio je Styrijine strategije, a ovakvi odlični rezultati dokaz su da idemo u ispravnom smjeru. Želja nam je, zajedno s ostalim medijskim igračima, konstantno razvijati hrvatsko digitalno tržište kako bi ono išlo ukorak sa svjetskim trendovima, izjavila je Sanda Lončar, članica Uprave za digitalno poslovanje 24sata i Večernjeg lista. 

Poslovni.hr: Rekord nakon redizajna

Osim 24sata.hr koji je na liderskoj poziciji po prvi puta, veliki je uspjeh u listopadu ostvario i naš poslovni.hr. U prvom mjesecu nakon redizajna ostvarena je rekordna čitanost od čak 235.916 stvarnih korisnika. Poslovni.hr ovim rezultatom potvrđuje uspjeh redizajna te svoju lidersku poziciju u kategoriji poslovnih stranica. 

U istraživanju gemiusAudience sudjeluje preko 150 web stranica, a ono je postalo standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi  www.audience.com.hr

Idi na 24sata

Komentari 141

  • duje912 18.11.2012.

    fala redakciji što ubija slobodu izražavanja...demokratski nadasve...

  • BorisJalovičar 16.11.2012.

    'ajde, 'ajde... da vam i ja čestitam prije nego si jedni drugima počnete pljugati od sreće :) kad poželim vidjeti tko se objesio ili ima li sjeverina redovnu mjesečnicu, dođem na ovaj portal. jbg... drugi nemaju ništa :) o.k. ste!

  • ostvaren 15.11.2012.

    ako je tako, čestitam!

Komentiraj...
Vidi sve komentare